Philips promuje inteligentny system oświetleniowy (wideo)
  • 1
  • 1
24.11.2015

Philips promuje inteligentny system oświetleniowy (wideo)

Firma Philips rozpoczęła kampanię promującą inteligentny system oświetleniowy Hue. Komunikacja prowadzona jest przede wszystkim w kinach i z wykorzystaniem narzędzi marketingu mobilnego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 listopada 2015

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
24.11.2015

Reklamodawcy nie wykorzystują w pełni potencjału multiscreeningu – regionalne badanie MEC

Internauci z rynków CEE łączy się z Siecią w czasie oglądania telewizji, wielu poprzez urządzenia mobilne. Reklamodawcy widzą ten trend, ale tylko część z nich dba o przedłużenie kontaktu z widzem na kolejnym ekranie. W Czechach połowa reklamodawców zapraszających w spocie telewizyjnym do Internetu nie ma strony mobilnej, w Rosji – 40 proc. Pozytywnie wyróżniają się Polska i Węgry – wynika z „Multiscreen Study” MEC.

23 listopada 2015