1 1 0 0 0 23.11.2015Mateusz Mika w spocie Plusa pisze list do św. Mikołaja (wideo)Plus rozpoczął kolejną odsłonę kampanii z udziałem reprezentantów Polski w piłce siatkowej. Tym razem reklamuje świąteczną promocję w ofercie Mix.
1 1 0 0 0 23.11.2015Św. Mikołaj u Wargorra w świątecznym spocie Wedla (wideo)Marka E.Wedel z okazji Bożego Narodzenia prezentuje świąteczną gamę produktów, w której znajdą się zarówno nowości, jak i znane propozycje w okazjonalnej odsłonie. Promować je będzie nowy spot telewizyjny z udziałem Wargorra, bohatera komunikacji marketingowej marki.
2 1 0 0 0 20.11.2015Kupujący przejmują się decyzjami zakupowymi – badanie „How people buy”Jedna trzecia konsumentów po kupieniu produktu martwi się, że podjęła złą decyzję. Dotyczy to szczególnie dużych zakupów, przy których typowy cykl nabywczy mierzony jest w latach – pokazuje badanie „How people buy”. Zostało ono przeprowadzone przez firmy Flamingo i Tapestry oraz dra Nicka Southgate’a dla Newsworks, jednostki zajmującej się marketingiem czołowych tytułów brytyjskich gazet.
1 1 0 0 0 20.11.2015Pierwsza kampania Santander Consumer Banku z Justyną Kowalczyk (wideo)20 listopada rozpoczęła się kampania reklamowa Santander Consumer Banku. To pierwsze działania z udziałem Justyny Kowalczyk, która w październiku została ambasadorką marki.
1 2 0 0 0 20.11.2015Kampania reklamowa produktów do pielęgnacji włosów marki Bellissima (wideo)Marka Bellissima należąca do firmy Imetec w listopadzie ruszyła z kampanią reklamową. Promuje dwa produkty do pielęgnacji włosów: lokówkę Ricci & Curl oraz suszarkę Revolution. Ambasadorem marki jest fryzjer Leszek Czajka.
0 2 0 0 0 20.11.2015Ranking internetowych sklepów motoryzacyjnych 2015 według Opineo (infografika)Oponeo.pl, Gmoto.pl, Felgeo.pl, Iparts.pl i E-autoparts.pl – to pierwsza piątka e-sklepów motoryzacyjnych najlepiej ocenianych przez konsumentów według rankingu Opineo.pl. Klienci chwalą sklepy motoryzacyjne online za fachowe doradztwo i wysoki poziom obsługi. Wśród grzechów głównych wymieniają nieaktualne informacje o dostępności towaru na stronie i pomylone lub niekompletne zamówienia.
1 1 0 0 0 20.11.2015Maybelline w kampanii szuka dziewczyn, które mają nowojorski styl (wideo)Marka Maybelline New York rozpoczyna działania pod hasłem „Make it Happen”, kierowane do młodych dziewczyn. Do współpracy w roli ambasadorek zaproszone zostały blogerki: Cajmel, Little Town Shoes oraz Red Lipstick Monster.
0 3 0 0 0 20.11.2015Mixx Awards 2015: Gong najlepszą agencją, Best in Show dla „Smutnego autobusu”19 listopada po raz dziewiąty rozdano nagrody Mixx Awards. W konkursie wyłoniono kampanie internetowe, których twórcy najlepiej przekuli kreatywne idee w efektywne rozwiązania. Najwięcej statuetek otrzymał MEC. Nagrodę Best in Show zdobyła kampania „Smutny autobus” autorstwa K2 Internet. Agencją Roku został Gong.
2 3 0 0 0 20.11.2015Marcin Prokop prowadzi wywiad z Kamilem Stochem w kampanii marki Atlas (wideo) [aktualizacja]Atlas, główny sponsor Kamila Stocha, startuje z kampanią wizerunkową skupioną wokół mistrza skoków narciarskich, a także certyfikowanych fachowców. „Poznaj mistrza” to akcja angażująca fanów skoczka w sportową zabawę, której etapy będą towarzyszyły kolejnym zawodom Pucharu Świata. W pierwszej części łódzka firma zaprasza do obejrzenia interaktywnego wywiadu Marcina Prokopa z Kamilem Stochem.
0 2 0 0 0 19.11.2015Exposé na Twitterze – analiza PSMM (infografika)2,7 tys. internautów ćwierkało 18 listopada o exposé premier Beaty Szydło. Powstało łącznie 7,8 tys. tweetów, odpowiedzi i retweetów na ten temat – wynika z analizy przeprowadzonej przez Press-Service Monitoring Mediów.