Espresso

23 listopada 2015

20 listopada 2015

  • 2
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.11.2015

Kupujący przejmują się decyzjami zakupowymi – badanie „How people buy”

Jedna trzecia konsumentów po kupieniu produktu martwi się, że podjęła złą decyzję. Dotyczy to szczególnie dużych zakupów, przy których typowy cykl nabywczy mierzony jest w latach – pokazuje badanie „How people buy”. Zostało ono przeprowadzone przez firmy Flamingo i Tapestry oraz dra Nicka Southgate’a dla Newsworks, jednostki zajmującej się marketingiem czołowych tytułów brytyjskich gazet.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
20.11.2015

Ranking internetowych sklepów motoryzacyjnych 2015 według Opineo (infografika)

Oponeo.pl, Gmoto.pl, Felgeo.pl, Iparts.pl i E-autoparts.pl – to pierwsza piątka e-sklepów motoryzacyjnych najlepiej ocenianych przez konsumentów według rankingu Opineo.pl. Klienci chwalą sklepy motoryzacyjne online za fachowe doradztwo i wysoki poziom obsługi. Wśród grzechów głównych wymieniają nieaktualne informacje o dostępności towaru na stronie i pomylone lub niekompletne zamówienia.

  • 2
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
20.11.2015

Marcin Prokop prowadzi wywiad z Kamilem Stochem w kampanii marki Atlas (wideo) [aktualizacja]

Atlas, główny sponsor Kamila Stocha, startuje z kampanią wizerunkową skupioną wokół mistrza skoków narciarskich, a także certyfikowanych fachowców. „Poznaj mistrza” to akcja angażująca fanów skoczka w sportową zabawę, której etapy będą towarzyszyły kolejnym zawodom Pucharu Świata. W pierwszej części łódzka firma zaprasza do obejrzenia interaktywnego wywiadu Marcina Prokopa z Kamilem Stochem.

19 listopada 2015

Poprzednie Następne