Startuje kampania „Odmień kuchnię z Szymanowską”
  • 0
  • 1
24.11.2015

Startuje kampania „Odmień kuchnię z Szymanowską”

Rozpoczęła się kampania wizerunkowa Mąki Szymanowskiej. Jednym z jej etapów jest loteria organizowana przez markę.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 listopada 2015

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
24.11.2015

Reklamodawcy nie wykorzystują w pełni potencjału multiscreeningu – regionalne badanie MEC

Internauci z rynków CEE łączy się z Siecią w czasie oglądania telewizji, wielu poprzez urządzenia mobilne. Reklamodawcy widzą ten trend, ale tylko część z nich dba o przedłużenie kontaktu z widzem na kolejnym ekranie. W Czechach połowa reklamodawców zapraszających w spocie telewizyjnym do Internetu nie ma strony mobilnej, w Rosji – 40 proc. Pozytywnie wyróżniają się Polska i Węgry – wynika z „Multiscreen Study” MEC.

23 listopada 2015