Peppermint twórcą eventu Lech Party Inspirations - Marketing przy Kawie
Peppermint twórcą eventu Lech Party Inspirations
  • 0
  • 1
2.01.2007

Peppermint twórcą eventu Lech Party Inspirations

6 stycznia 2007 roku w hali Expo w Warszawie odbędzie się jedna z największych imprez marki Lech – „Lech Party Inspirations”. Projekt odbędzie się pod hasłem „Fuzja stylów”. W dwóch salach, na czterech scenach wystąpi kilkudziesięciu wykonawców światowej sławy – 2 Many DJ’s i Princess Superstar (DJ Set), a także Leszek Możdżer i Diskokaine/Marflow. Występom gwiazd towarzyszyć będzie około 60 artystów scenicznych m.in. tancerzy, aktorów, baletnic i śpiewaków operowych. Impreza będzie prawdopodobnie jednym z największych wydarzeń muzycznych w następnym roku. Za pomysł, realizację i kreację projektu Lech Party Inspirations odpowiedzialna jest agencja Peppermint.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 stycznia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.01.2007

Agencja interaktywna Zentropy Partners integruje się ze światową siecią agencji marketingu cyfrowego i zmienia nazwę na MRM Worldwide

MRM Worldwide jest pierwszą na polskim rynku firmą oferującą usługi w zakresie marketingu cyfrowego i zostaje centrum outsourcingu dla Londynu, pracując między innymi dla Della i Intela Zentropy Partners integruje się z globalną siecią MRM Worldwide, poszerzając zakres swoich usług i dopasowując jeszcze bardziej swoje rozwiązania do nowego „świata kontrolowanego przez konsumenta”.