E_misja komunikuje europejską markę - Marketing przy Kawie
E_misja komunikuje europejską markę
  • 0
  • 1
2.01.2007

E_misja komunikuje europejską markę

Lloyd Loom Polska, jeden z czterech czołowych europejskich producentów wysokiej jakości mebli z loom’u powierzył Agencji Reklamowej E_misja stworzenie wysoko pozycjonowanego brandu i przygotowanie Strategii Komunikacji Marki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54937 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 stycznia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.01.2007

Agencja interaktywna Zentropy Partners integruje się ze światową siecią agencji marketingu cyfrowego i zmienia nazwę na MRM Worldwide

MRM Worldwide jest pierwszą na polskim rynku firmą oferującą usługi w zakresie marketingu cyfrowego i zostaje centrum outsourcingu dla Londynu, pracując między innymi dla Della i Intela Zentropy Partners integruje się z globalną siecią MRM Worldwide, poszerzając zakres swoich usług i dopasowując jeszcze bardziej swoje rozwiązania do nowego „świata kontrolowanego przez konsumenta”.