Agencja interaktywna Zentropy Partners integruje się ze światową siecią agencji marketingu cyfrowego i zmienia nazwę na MRM Worldwide
  • 0
  • 1
2.01.2007

Agencja interaktywna Zentropy Partners integruje się ze światową siecią agencji marketingu cyfrowego i zmienia nazwę na MRM Worldwide

MRM Worldwide jest pierwszą na polskim rynku firmą oferującą usługi w zakresie marketingu cyfrowego i zostaje centrum outsourcingu dla Londynu, pracując między innymi dla Della i Intela Zentropy Partners integruje się z globalną siecią MRM Worldwide, poszerzając zakres swoich usług i dopasowując jeszcze bardziej swoje rozwiązania do nowego „świata kontrolowanego przez konsumenta”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 stycznia 2007