Peppermint skacze z radości z TUI
  • 0
  • 1
24.03.2006

Peppermint skacze z radości z TUI

Pod hasłem „Będziecie skakać z radości” rozpoczął się kolejny etap całorocznej kampanii dla marki TUI. Celem kampanii jest wzrost zainteresowania ofertą dla rodzin na lato 2006 roku oraz wzmocnienie wizerunku TUI jako touroperatora oferującego produkt najwyższej jakości. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Peppermint.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 marca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.03.2006

TEQUILAPolska zachęca do rodzinnych spotkań z Lajkonikiem

Pod hasłem "Chwile warte pamiętania” rozpoczęła się kampania promocyjna paluszków marki Lajkonik firmy The Lorenz Bahlsen Snack-World Sp. z o.o. Celem I etapu kampanii, który potrwa do końca maja, jest wzrost sprzedaży paluszków Lajkonik, w tym w szczególności Familijnej Paczki - najlepszej na rodzinne spotkania. Za przygotowanie i realizację całorocznej kampanii Lajkonika odpowiedzialna jest agencja TEQUILAPolska.