0 1 0 0 0 24.03.2006Peppermint skacze z radości z TUIPod hasłem „Będziecie skakać z radości” rozpoczął się kolejny etap całorocznej kampanii dla marki TUI. Celem kampanii jest wzrost zainteresowania ofertą dla rodzin na lato 2006 roku oraz wzmocnienie wizerunku TUI jako touroperatora oferującego produkt najwyższej jakości. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Peppermint.
0 1 0 0 0 24.03.2006TEQUILAPolska zachęca do rodzinnych spotkań z LajkonikiemPod hasłem "Chwile warte pamiętania” rozpoczęła się kampania promocyjna paluszków marki Lajkonik firmy The Lorenz Bahlsen Snack-World Sp. z o.o. Celem I etapu kampanii, który potrwa do końca maja, jest wzrost sprzedaży paluszków Lajkonik, w tym w szczególności Familijnej Paczki - najlepszej na rodzinne spotkania. Za przygotowanie i realizację całorocznej kampanii Lajkonika odpowiedzialna jest agencja TEQUILAPolska.
0 1 0 0 1 24.03.2006FFCreation.com dla konkursu „Stwórz swoją reklamę”Agencja FFCreation.com stworzyła kreację kampanii i serwis internetowy na rzecz konkursu „Stwórz swoją reklamę”, organizowanego w ramach kwietniowego Festiwalu Twórców Reklamy przez Klub Twórców Reklamy (KTR).
0 1 0 0 0 24.03.2006„Mocni Wizerunkiem” na KongresiePodczas jubileuszowego V Kongresu Public Relations w Rzeszowie, w dniach 26-28 kwietnia 2006 roku, rozstrzygnięta zostanie druga edycja konkursu „Mocni Wizerunkiem”. Głównym celem konkursu jest wspieranie aktywnych działań przedsiębiorstw na polu społecznym.
0 1 0 0 0 24.03.2006„Żelazne” logo Volvo wraca do grySymbol żelaza, jakim od niemal 80 lat posługuje się Volvo, dziś powraca w wielkim stylu pod postacią unowocześnionego logotypu. Przez lata zajmował ledwie jedno eksponowane miejsce – na chłodnicy wszystkich samochodów Volvo. Teraz ponownie znajdzie się w centrum uwagi – i to dosłownie.
0 1 0 0 0 24.03.2006Goahead na rzecz 1% dla Amnesty InternationalPod hasłem „Zwyczajny ludzki odruch – płomyk nadziei dla wielu” przebiega kampania Amnesty International przekonująca do przekazania 1% podatku właśnie tej organizacji pożytku publicznego.
0 1 0 0 0 24.03.2006Program otrzymał Złotą AntenęJacek Koskowski Prezes firmy Program otrzymał „Złotą Antenę” za atrakcyjną ofertę programów satelitarnych.
0 1 0 0 0 23.03.2006Wystartował PocketOptimized.com – katalog serwisów mobilnychwww.PocketOptimized.com to serwis dla użytkowników urządzeń mobilnych, oferujący bazę przydatnych stron internetowych dostępnych przez telefony komórkowe i PDA.
0 1 0 0 0 23.03.2006Lufthansa rozpoczęła kampanię reklamową w radiu i internecieW poniedziałek 20 marca br. Lufthansa odsłoniła kolejny etap swojej kampanii reklamowej w Polsce. Tym razem linia będzie komunikować się z grupą docelową za pomocą radia i internetu. Głównym przesłaniem tej części kampanii Lufthansy jest wysokiej jakości produkt dostępny w bardzo atrakcyjnych cenach. Spoty radiowe będą pojawiać się w ogólnopolskich i warszawskich stacjach radiowych.
0 1 0 0 0 23.03.2006Red Storm startuje z Estimage PREstimage PR rozpoczyna współpracę z firmą Red Storm. Powierzona Agencji marka jest Ziołowym Mega Drinkiem, który wspomaga siły witalne w organizmie i ukazuje inne aspekty życia erotycznego.