0 1 0 27.06.2006OPUS B z kampanią wizerunkową dla Santander Consumer BankSantander Consumer Bank (były PTF Bank) realizuje intensywną telewizyjną kampanię reklamową.
0 0 0 26.06.2006Odrodzony biznes, czyli współpraca e-kobiety.pl i nf.ple-kobiety.pl wraz z Nowoczesną Firmą rozpoczęły współpracę. Celem jej jest podniesienie wartości materiałów i publikacji biznesowych na stronach e-kobiety.pl
0 1 0 26.06.2006Agencja Boomerang Team wygrała przetarg na launch nowego modelu IvecoAgencja eventowa Boomerang Team wygrała przetarg na wprowadzenie na polski rynek nowego modelu Iveco Daily. Prezentacja nowego modelu odbędzie się w pierwszej połowie września. Przetarg został rozstrzygnięty w czerwcu, brało w nim udział kilka agencji.
0 4 0 26.06.2006Wyniki Megapanel PBI/Gemius za kwiecień 2006 r.Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius S.A., współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za kwiecień 2006 roku.
0 0 0 26.06.2006Zielony FinałDobiegł końca program edukacyjny Zielona Akademia, organizowany przez agencję Blue Grass dla firmy Syngenta Crop Protection – jednego z czołowych producentów środków ochrony roślin w Polsce.
0 1 0 26.06.2006Prima Guaranesa w prasie codziennejW czerwcu Prima Guaranesa – kawa z dodatkiem guarany – zagości na łamach prasy codziennej. Reklamy Primy Guaranesy pojawią się w „Gazecie Wyborczej” i „Dzienniku”. Za kreację odpowiada agencja Grey Worldwide, zaś za planowanie mediów OMD Media Direction.
0 1 0 26.06.2006Soul and Mind Opakowania dla marki BaronAgencja Soul and Mind Opakowania wygrała dwa przetargi na opakowania pod marką Baron firmy Millano. W ramach wygranych przetargów agencja zaprojektuje opakowania batoników i czekolad Baron.
0 1 0 26.06.2006WA-PRO wyróżnione za najlepszy program partnerskiFirma WA-PRO odebrała wyróżnienie za „Najlepszy Program Partnerski” w konkursie organizowanym przez dwutygodnik IT Reseller. WA-PRO wyróżniono za opracowanie i wdrożenie specjalnego programu dla swojej sieci sprzedaży. Wszystkie zgłoszone do tego konkursu systemy zostały poddane ocenie resellerów.
0 1 0 26.06.2006ECCO Walkathon wybiera Pegasus PRAgencja Pegasus Public Relations po raz drugi zadba o oprawę medialną międzynarodowej imprezy charytatywnej ECCO Walkathon – Spacer Ludzi Dobrej Woli. Zeszłoroczna edycja charytatywnego przedsięwzięcia zakończyła się niekwestionowanym sukcesem. W spacerze wzięło udział ponad 7 tysięcy osób. W ciągu 5 godzin przebyli ponad 67.000 kilometrów i uzbierali prawie 270.000 zł. W tym roku Agencja Pegasus i firma ECCO wznowiły współpracę przy ECCO Walkathonie.
0 1 0 26.06.2006Wysokie zainteresowanie sportem wśród PolakówJak pokazują wyniki badania przeprowadzonego przez Media-Sport.pl, aż 73% Polaków poniżej 50 roku życia interesuje się sportem, z czego 46% deklaruje, że interesuje się nim w sposób stały i zdecydowany. Większe zainteresowanie sportem tradycyjnie już deklarują mężczyźni, choć różnica między wskazaniami poszczególnych płci nie jest tak duża jak do tej pory i możemy zaobserwować lekki wzrost zainteresowania sportem wśród kobiet (64% deklaracji).