TEQUILAPolska zachęca do rodzinnych spotkań z Lajkonikiem
  • 0
  • 1
24.03.2006

TEQUILAPolska zachęca do rodzinnych spotkań z Lajkonikiem

Pod hasłem „Chwile warte pamiętania” rozpoczęła się kampania promocyjna paluszków marki Lajkonik firmy The Lorenz Bahlsen Snack-World Sp. z o.o. Celem I etapu kampanii, który potrwa do końca maja, jest wzrost sprzedaży paluszków Lajkonik, w tym w szczególności Familijnej Paczki – najlepszej na rodzinne spotkania. Za przygotowanie i realizację całorocznej kampanii Lajkonika odpowiedzialna jest agencja TEQUILAPolska.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51119 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

24 marca 2006