Partnerska umowa AMS i Universum
  • 0
  • 1
12.06.2006

Partnerska umowa AMS i Universum

Dwie firmy z branży reklamy zewnętrznej – AMS SA i Universum Promotion Group – podpisały umowę o współpracy przy sprzedaży wielkoformatowych powierzchni reklamowych. Na mocy tego porozumienia, od 1 września 2006 r., obie firmy – poza własnymi dużymi powierzchniami reklamowymi na ścianach budynków – będą oferowały również lokalizacje należące do partnera. Ceny wynajmu tych powierzchni w obu firmach będą zbliżone do obecnych cen rynkowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 czerwca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.06.2006

Globalny PR poznańskiej firmy

Firma Q-Workshop zajmuje się produkcją oraz sprzedażą przez internet kostek do gier RPG. Obecnie firma Q-Workshop, założona trzy lata temu przez 20-letniego Patryka Strzelewicza, jest w pierwszej trójce firm światowych produkujących kości do gry oraz jedyną w swojej kategorii jeśli chodzi o kości zdobione. Właśnie stworzenie własnej kategorii produktu, kości zdobionych elementami fantasy, jest największą przewagą małej poznańskiej firmy nad światowymi koncernami. Q-Workshop.com jest mały, ale tylko jeśli chodzi o liczbę pracowników, jeśli chodzi o ilość sprzedawanych produktów, to przekroczyła ona w zeszłym roku 90.000 szt., z czego 80% sprzedawane jest zagranicą. Kości poznańskiej firmy zamówił między innymi prowadzący program „The Diceman” na kanale DISCOVERY. Kości z poznańskiej firmy stanowią 12% z 17250 kości w kolekcji Kevina Cook’a, największej kolekcji kości na świecie.