0 1 0 0 0 12.06.2006Option One wspiera wdrożenie standardów merchandisingowych TchiboFirma Tchibo Warszawa zdecydowała się powierzyć agencji Option One - Sales & Marketing Services akcję wsparcia procesu wdrażania standardów merchandisingowych w tradycyjnych sklepach detalicznych.
0 1 0 0 0 12.06.2006RMF MAXXX i FUJIFILM Surf SpotRMF MAXXX objęło patronat nad FUJIFILM Surf Spot. Największa polska impreza windsurfingowa potrwa od 15 czerwca do 27 sierpnia w Jastarni.
0 1 0 0 0 12.06.2006„Run 4 Fun & New Shoes”Agencja marketing services BTL Point Group realizuje cykl eventów marki adidas pod hasłem „Run 4 Fun & New Shoes”. Imprezy mają na celu promocję nowego modelu butów adidas a3 Gigaride w ciekawy, niestandardowy i oryginalny sposób, w miejscu przebywania grupy docelowej.
0 1 0 0 0 12.06.2006ARRS Effectica z całkiem nowej stronyRusza nowa strona internetowa wrocławskiej Agencji Reklamowej ARRS Effectica. Nowy serwis ma pełnić funkcję platformy informacyjnej służącej porozumiewaniu się z potencjalnymi i obecnymi klientami, jak również ma stać się źródłem wiedzy dla osób zainteresowanych rynkiem reklamy w Polce.
0 1 0 0 0 12.06.2006Ruszyła druga edycja Volvo Masters Amateur10 czerwca br. na polu golfowym Kraków Valley Golf&Country Club w Paczółtowicach odbył się turniej golfowy Volvo Masters Amateur. Jest to druga runda polskiej edycji jednego z najbardziej prestiżowych amatorskich turniejów golfowych na świecie. W krakowskim turnieju wyłonieni zostali najlepsi golfiści i golfistki, którzy będą rywalizować o tytuł najlepszego we wrześniu podczas finału w Warszawie. Zwycięzcy polskiej edycji Volvo Masters Amateur będą reprezentować nasz kraj podczas światowego finału w Hiszpanii. Partnerzy cyklu turniejów to Polski Związek Golfa oraz Citibank Handlowy, oferujący prestiżowe usługi bankowe CitiGold Wealth Management. Patronat mediowy nad turniejem objęli: Forbes, Gala, Golf & Life, Rzeczpospolita, oraz TOK FM.
0 1 0 0 0 12.06.2006Kampania „Bezpieczna kieszeń”W maju rozpoczęła się kampania społeczna ”Bezpieczna Kieszeń” służąca prewencji kradzieży kieszonkowych i dóbr osobistych. Jej celem jest uświadomienie wszystkim, że w dużym stopniu od naszego zachowania i przezorności zależy bezpieczeństwo naszych rzeczy.
0 1 0 0 0 12.06.2006„Magazyn RBK”Direct Publishing wydało kolejny magazyn customer publishing dla firmy Reebok Poland. Pierwsze wydanie „Magazynu RBK” ukazało się w kwietniu w nakładzie 75.000 egzemplarzy. Jest to pierwszy z zapowiedzianych przez Direct Publishing magazynów wydany tej wiosny.
0 1 0 0 0 12.06.2006Primoloko dla BoynqAgencji Primoloko – dynamicznie rozwijającej się agencji public relations, powierzono kształtowanie wizerunku nowej marki na polskim rynku - marki Boynq. Boynq to komputerowe urządzenia peryferyjne, których wyłącznym dystrybutorem w Polsce jest firma JettStudio.
0 1 0 0 0 12.06.2006Pięciu internetowych milionerów, Kurnik.pl królem gierCo trzeci Polak żegluje po internetowej sieci. Estymator zbadał jakie miejsca odwiedza najczęściej.
0 1 0 0 0 12.06.2006Współpraca Samsung Electronics Polska – BMW PolskaSamsung Electronics Polska wprowadził na rynek ekskluzywny telefon P300 ze skórzanym etui. Przy promocji telefonu P300 firma Samsung nawiązała współpracę z BMW Polska.