Pandora zmienia rytm serca w multimedialny pokaz
  • 0
  • 4
12.12.2023

Pandora zmienia rytm serca w multimedialny pokaz

W ramach przedświątecznej kampanii marka biżuterii Pandora ustawiła multimedialną instalację w kształcie swojego ikonicznego pudełka. Pod wejściem do Westfield Arkadia w Warszawie można przenieść się na chwilę do świata własnych emocji. Wchodzący do środka zobaczą, jak rytm ich serca przekształca się w indywidualne, immersyjne doświadczenie, generowane w czasie rzeczywistym na podstawie sensora pulsu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 grudnia 2023