„Pali kot” na billboardach szkoły językowej Mission
  • 0
  • 1
9.09.2008

„Pali kot” na billboardach szkoły językowej Mission

Kreację na billboard dla szkoły językowej Mission stworzyła krakowska agencja reklamowa Amako.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 września 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.09.2008

Rusza II etap promocji iPhone'ów w PPP Marketing

Zainteresowanie iPhone’ami w ciągu kilku pierwszych dni kampanii  Phone - iPod – iPersonal(i ty) przekroczyło pierwotne prognozy firmy PPP Marketing. Tylko w ciągu pierwszego dnia sprzedaży, PPP Marketing pozyskało prawie 100 zamówień a w ciągu kilku następnych, chęć zakupu iPhone’a w promocyjnej ofercie firmy zgłosiło ok. 1 tys. osób. 4 września ruszył kolejny etap kampanii, m.in. w oparciu o wybrane tytuły Platformy Mediowej Point Group.