0 1 9.09.2008„Pali kot” na billboardach szkoły językowej Missionreklama zewnętrzna TweetKreację na billboard dla szkoły językowej Mission stworzyła krakowska agencja reklamowa Amako.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53981 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 9.09.2008Rusza II etap promocji iPhone'ów w PPP MarketingZainteresowanie iPhone’ami w ciągu kilku pierwszych dni kampanii Phone - iPod – iPersonal(i ty) przekroczyło pierwotne prognozy firmy PPP Marketing. Tylko w ciągu pierwszego dnia sprzedaży, PPP Marketing pozyskało prawie 100 zamówień a w ciągu kilku następnych, chęć zakupu iPhone’a w promocyjnej ofercie firmy zgłosiło ok. 1 tys. osób. 4 września ruszył kolejny etap kampanii, m.in. w oparciu o wybrane tytuły Platformy Mediowej Point Group.
0 1 0 0 0 9.09.2008inplusPR dla Fundacji Świat DzieciomZ początkiem września wrocławski inplusPR rozpoczął współpracę z Fundacją Świat Dzieciom. Do głównych zadań Agencji należeć będzie promocja programu społecznego „Wykorzystaj szansę – zdobądź nowe umiejętności”.
0 1 0 0 0 9.09.2008Papugi w oddziałach Homest SwissAutorem strategii i kreacji dla firmy Homest Swiss, która informuje o tym, że doradza zarówno dom i kredyt „Bo nie rozdziela się par” jest krakowska agencja reklamowa Amako.
0 1 0 0 0 9.09.2008Agencja Garden of Words zorganizuje cykl eventów dla BRE BankuBRE Bank został klientem agencji komunikacji marketingowej skierowanej do kobiet Garden of Words. W dużych miastach Polski agencja zorganizuje dla banku warsztaty edukacyjne z zakresu finansów skierowane do przedsiębiorców, menedżerów i osób zamożnych ze szczególnym uwzględnieniem kobiet.