0 1 0 0 0 18.09.2008Wzornictwo jako element wzrostu konkurencyjności firm6 października (czwartek) w godzinach 10.30- 15.20 w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie ul. Świętojerska 5/7 odbedzie się 3 Konferencja Klubu Przedsiębiorców - Wzornictwo jako element wzrostu konkurencyjności firm.
0 1 0 0 0 18.09.2008Srebrna Łyżeczka z Shade DesignWraz z nadejściem jesieni, ruszyła jesienna cześć kampanii marki Srebrna Łyżeczka.
0 1 0 0 0 18.09.2008Reklamy w mediach Agory licytowane na rzecz Komitetu Ochrony Praw DzieckaOd 8 września trwa specjalna licytacja miejsc reklamowych przekazanych przez Agorę na rzecz Komitetu Ochrony Praw Dziecka. W akcji biorą udział tytuły prasowe: "Dziecko", "Poradnik Domowy", "Gazeta Wyborcza" i "Wysokie obcasy".
0 1 0 0 0 18.09.2008Ruszyła kampania Platinum TowersRuszyła kampania reklamowa powstających w Warszawie luksusowych wież apartamentowych Platinum Towers.
0 1 0 0 0 17.09.2008Eksperci Adv.pl o e-marketinguE-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji to efekt pracy praktyków e-marketingu tworzących Grupę Adv.pl. Książka zostanie wydana przez Wydawnictwo Helion i pojawi się na półkach księgarni jeszcze na jesieni 2008.
0 1 0 0 0 17.09.2008Ile PR-u jest w polityce: rekordowy raport PRotoSierpniowy raport o wizerunku branży PR w mediach powstał na podstawie aż 364 publikacji związanych z PR-em, to o ok. 31% więcej niż w lipcu oraz o 7% więcej niż w rekordowym w tym roku kwietniu.
0 1 0 0 0 17.09.2008Taxi-Ad Polska realizuje kampanię dla marki KrólewskieZ początkiem września 2008 roku ruszyła kampania reklamowa pod hasłem „Szalik”. Na 200 warszawskich taksówkach pojawiły się naklejki na tylnej szybie z logo marki Królewskie.
0 1 0 0 0 17.09.2008Shade Design dla Luvena S.A.Od 1 lipca 2008 roku Zakłady Chemiczne Luboń zmieniły nazwę na Luvena S.A. W celu zakomunikowania zmian, zaplanowano kampanię prasową w tytułach branżowych i gazetach codziennych, między innymi: Top Agrar, Farmer, Zagroda, Zielony Sztandar, Puls Biznesu, Rzeczpospolita, Głos Wielkopolski i lokalne Wieści Lubońskie.
0 1 0 0 0 17.09.2008Kolejna kampania Discovery w InternecieDiscovery Channel ruszył z internetową promocją wybranych serii ze swojej jesiennej ramówki. Za kampanię odpowiada Web Search Factory Polska, która współpracowała z Discovery także przy promocji wiosennej ramówki stacji.
0 1 0 0 0 17.09.2008Nagrody Biznesu Sportowego Demes 2008Do końca września można zgłaszać kandydatury do Nagród Biznesu Sportowego Demes 2008, które będą wręczane podczas V Gali Sportu i Biznesu.