Pakiet dedykowany w Centrach Biznesu – nowy produkt Clear Channel Poland
  • 0
  • 1
18.05.2006

Pakiet dedykowany w Centrach Biznesu – nowy produkt Clear Channel Poland

Od czerwca 2006 roku Clear Channel Poland, firma reklamy zewnętrznej, poszerza swoją ofertę o wyspecjalizowany pakiet nośników – sieć dedykowaną w Centrach Biznesu, przeznaczoną dla branży finansowej. Pakiet ten został wyodrębniony z sieci nośników Clear Channel zlokalizowanych w największych centrach biurowych. Sieć w Centrach Biznesu to niezwykle atrakcyjny i nowatorski w swojej koncepcji produkt, umożliwiający precyzyjne i bezpośrednie dotarcie do klienta, do którego trudno dotrzeć poza jego miejscem pracy. Sieć składa się z 120 powierzchni nośników wyselekcjonowanych w oparciu o szczegółową analizę i zlokalizowanych w największych biurowcach 8 głównych miast Polski.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51874 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

17 maja 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.05.2006

Ronaldo w kampanii telefonu komórkowego BenQ-Siemens EF81

15 maja br. wystartowała na polskim rynku kampania reklamowa telefonu komórkowego BenQ-Siemens EF81. To pierwsze, zakrojone na tak dużą skalę działania, prowadzone przez spółkę BenQ Poland, związane z promocją produktów nowej marki BenQ-Siemens. Kampania modelu EF81 prowadzona będzie w sześciu stacjach telewizyjnych i dodatkowo w kanałach tematycznych, na łamach szesnastu tytułów prasowych oraz w Internecie.