Espresso

18 maja 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.05.2006

AdPortal – wyciśnij więcej

11 maja br. w domu aukcyjnym Rempex odbyła się konferencja, na której oficjalnie ogłoszono rozpoczęcie działalności przez AdPortal. AdPortal to nowatorska platforma reklamy kontekstowej służąca do samodzielnego tworzenia i zarządzania kampaniami promocyjnymi w sieci. Zaprezentowany system to pierwsze takie rozwiązanie na polskim rynku reklamy, mające zrewolucjonizować jego funkcjonowanie. Twórcą AdPortalu jest Internetowy Dom Mediowy net – najstarsza i jedna z największych polskich sieci reklamy internetowej.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.05.2006

Pakiet dedykowany w Centrach Biznesu – nowy produkt Clear Channel Poland

Od czerwca 2006 roku Clear Channel Poland, firma reklamy zewnętrznej, poszerza swoją ofertę o wyspecjalizowany pakiet nośników - sieć dedykowaną w Centrach Biznesu, przeznaczoną dla branży finansowej. Pakiet ten został wyodrębniony z sieci nośników Clear Channel zlokalizowanych w największych centrach biurowych. Sieć w Centrach Biznesu to niezwykle atrakcyjny i nowatorski w swojej koncepcji produkt, umożliwiający precyzyjne i bezpośrednie dotarcie do klienta, do którego trudno dotrzeć poza jego miejscem pracy. Sieć składa się z 120 powierzchni nośników wyselekcjonowanych w oparciu o szczegółową analizę i zlokalizowanych w największych biurowcach 8 głównych miast Polski.

17 maja 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.05.2006

Ronaldo w kampanii telefonu komórkowego BenQ-Siemens EF81

15 maja br. wystartowała na polskim rynku kampania reklamowa telefonu komórkowego BenQ-Siemens EF81. To pierwsze, zakrojone na tak dużą skalę działania, prowadzone przez spółkę BenQ Poland, związane z promocją produktów nowej marki BenQ-Siemens. Kampania modelu EF81 prowadzona będzie w sześciu stacjach telewizyjnych i dodatkowo w kanałach tematycznych, na łamach szesnastu tytułów prasowych oraz w Internecie.

Poprzednie Następne