0 0 0 0 0 31.08.2017Część abonentów NC+ otrzyma zwrot kosztów lub bezpłatny dostęp do usługCzęść byłych i obecnych abonentów platformy NC+ otrzyma zwrot poniesionych kosztów lub możliwość bezpłatnego korzystania z usług. To efekt postępowania UOKiK. ITI Neovision zobowiązała się do rekompensaty publicznej.
3 0 0 0 0 30.08.2017 Aktualizacja: 15:001.09.2017Marka Honor promuje smartfon w kampanii „Łowca światła”Rozpoczęła się kampania „Łowca światła”, promująca smartfon Honor 9. Marka ujawniła jej kolejnego ambasadora. To aktorka Aleksandra Zienkiewicz.
1 0 0 0 0 30.08.2017„Kierujesz życiem” – kampania przeciw brawurze drogowejRozpoczęła się kampania dotycząca bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego. Jest to kolejna edycja działań Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego oraz Ministerstwa Infrastruktury i Budownictwa.
0 0 0 0 0 30.08.2017Rekordowy sezon dla finansów polskich klubów piłkarskich – raport EY i EkstraklasyPonad 700 mln zł przychodów. Pierwszy w historii ligi dodatni wynik finansowy netto 16 klubów Ekstraklasy – 66 mln zł. Najwyższe wpływy z transferów (117 mln zł) i rekordowe z praw mediowych – 260 mln zł. Firma doradcza EY i spółka Ekstraklasa raportem „Ekstraklasa piłkarskiego biznesu” podsumowały sezon piłkarski 2016/2017. Był to okres rekordów finansowych i sportowych.
1 0 0 0 0 30.08.2017Czy kura lata? Lublin promuje połączenia lotnicze do KijowaZłota kura, którą mieszkańcy Lublina mogą oglądać podczas Jarmarku Jagiellońskiego, jest bohaterką reklamy. Promuje połączenia lotnicze do Kijowa.
0 3 0 0 0 30.08.2017Startuje program Coca-Coli dla młodych poza systemem edukacji i rynkiem pracyCoca-Cola HBC Polska wraz z partnerami uruchomiła pilotażową edycję programu „YouthEmpowered: Możesz więcej, niż myślisz”. Jego celem jest aktywizacja zawodowa młodych ludzi pozostających poza rynkiem pracy i systemem edukacji.
0 7 0 0 0 30.08.2017Michel Moran w jubileuszowej kampanii Makro PolskaRozpoczęła się kampania promująca 23. urodziny sieci hurtowni Makro w Polsce. Ambasadorem akcji jest Michel Moran – szef kuchni znany m.in. z programu „Masterchef”. Jego wizerunek pojawi się na billboardach w całej Polsce.
0 0 0 0 0 29.08.2017Marka Nokia zostanie ponownie wprowadzona na rynki Europy Środkowo-WschodniejFirma HMD Global wybrała agencję, która zajmie się ponownym wprowadzeniem marki Nokia na terenie Europy Środkowej i Wschodniej. Jest nią Saatchi & Saatchi IS.
0 0 0 0 0 29.08.2017Ludzkie twarze na opakowaniach produktów mogą zwiększać sprzedażKonsumenci chętniej wybierają produkt, gdy na jego opakowaniu widzą ludzką twarz. Zwłaszcza jeśli czują się samotni – pokazują badania prowadzone przez zespół naukowców pod przewodnictwem prof. Bettiny Cornwell, kierownik departamentu marketingu w Lundquist College of Business przy University of Oregon.
0 7 0 0 0 29.08.2017„Legenda Północy” Specjala na muralachW ramach kampanii „Legenda Północy” marki piwa Specjal w miastach w północnej części Polski powstały murale. Tematycznie odnoszą się one do lokalnych podań i historii.