Espresso

28 lutego 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.02.2019

Farmacja na prowadzeniu, FMCG lekko w dół – ranking największych reklamodawców telewizyjnych według Codemedia

W 2018 r. branża farmaceutyczna po raz kolejny wygenerowała ponad połowę udziałów w zestawieniu top 10 największych reklamodawców telewizyjnych. Aflofarm i Polpharma, mimo spadków GRP, utrzymują czołowe pozycje. Na podium z 4. miejsca wskakuje US Pharmacia – wynika z analizy domu mediowego Codemedia. Drugą z najaktywniejszych branż było FMCG (33%), trzecią handel (9%) zdominowany przez Lidla. Spada natomiast udział telekomów.

27 lutego 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
27.02.2019

Uroda w wyszukiwarce Google i na YouTube

Jak wynika z analizy trendów Google, zapytania z kategorii beauty zyskują 5% rok do roku w wyszukiwarce i 10% na YouTube. Ścieżka zakupowa konsumentów coraz częściej zaczyna się od smartfona, na którym w każdej chwili mogą oni wyszukać interesujące ich artykuły lub materiały wideo. 87% mobilnych użytkowników sięga po telefon od razu, kiedy pojawi się u nich potrzeba wyszukania informacji lub zakupu konkretnego produktu lub usługi.

Poprzednie Następne