0 1 0 0 0 26.03.2019Zenith: polski rynek reklamowy wzrośnie w 2019 r. o 5,3%, a globalny o 4,7%Według prognozy agencji mediowej Zenith polski rynek reklamowy wzrośnie w tym roku o 5,3%. Łączna wartość inwestycji reklamowych wyniesie 8,019 mld zł. Dynamika wzrostu polskiego rynku wyprzedzi tę, z jaką rośnie rynek reklamy na świecie. Analitycy firmy szacują, że globalne wydatki reklamowe będą w tym roku wyższe o 4,7%, a ich wartość sięgnie kwoty 623 mld dol.
0 0 0 0 0 26.03.2019L’Oreal Polska poszerza współpracę z MullenLowe WarsawFirma L’Oreal Polska rozszerzyła współpracę z MullenLowe Warsaw o kolejne marki oraz rynki. Agencja od 2017 r. zajmowała się obsługą internetową marek face care Garniera (m.in. Czysta Skóra, Skin Naturals, Botanicals, BB).
0 0 0 0 0 26.03.2019Data Driven Decisions – jeszcze do 27 marca można zgłaszać tematyDruga edycja forum Data Driven Decisions już 17 i 18 maja w Łodzi. Organizatorzy czekają jeszcze na propozycje tematów oraz prelegentów.
0 4 0 0 1 25.03.2019Krzysztof Hołowczyc i energia od Monster EnergyKierowca rajdowy Krzysztof Hołowczyc zamieścił na swoim facebookowym profilu krótki film. Rozpakowuje w nim paczkę od firmy Monster Energy.
0 0 0 0 0 25.03.2019Były pracownik Nike oskarża firmę o dyskryminację rasowąAhmer Inam, który przez ponad dwa lata pracował w Nike jako senior director ds. analiz danych, twierdzi, że firma dyskryminowała go na tle rasowym. Wniósł w tej sprawie pozew.
4 2 0 0 0 25.03.2019„Bez nonsensów w T‑Mobile” – startuje kampania teaserowaDługie oczekiwanie na infolinii. Internet, który nie działa, jak należy. Nowi klienci z ofertami, których nie mogą otrzymać stali. Trudności w uzyskaniu najprostszych informacji. Między innymi z takimi nonsensami spotykają się klienci rynku telekomunikacyjnego. T‑Mobile nawiązuje do nich w kampanii teaserowej, która wystartowała 25 marca.
0 0 0 0 0 25.03.2019„Matka natura, ojciec Felix” – kampania reklamowa orzeszkówMarka Felix rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii z brand hero. Tym razem wiewiórka wpada na parapetówkę, by uratować jej organizatora przed sztywną imprezą.
0 0 0 0 0 25.03.2019Mary Kay Polska obsługiwana w social media przez agencję ValkeaFirma kosmetyczna Mary Kay wybrała do obsługi agencję Valkea. Zajmie się ona kompleksową obsługą marki w mediach społecznościowych.
5 1 0 0 0 25.03.2019„Jedynka to jest radio” – ogólnopolska kampania rozgłośni z udziałem Pawła Królikowskiego25 marca wystartowała kampania radiowej Jedynki. Jej twarzą jest Paweł Królikowski, aktor znany m.in. z roli Kusego w „Ranczu”, od lat związany z Polskim Radiem.
0 4 0 0 0 25.03.2019Niemiecka kampania z kaskami rowerowymi i modelami w bieliźnie wywołała protestyNiemieckie Ministerstwo Transportu i Infrastruktury Cyfrowej wraz z Niemiecką Radą Bezpieczeństwa Drogowego rozpoczęło kampanię społeczną „Helme retten Leben!”, dotyczącą kasków rowerowych. Wystąpili w niej uczestnicy programu „Top Model”. Pozują w skąpych strojach, co wzbudziło liczne protesty.