0 3 0 0 0 18.03.2019Zakupy w Sieci coraz bardziej mobilne. Szczególnie te ubraniowe. Analiza ShoperaPrawie 2/3 wizyt w sklepach internetowych to wejścia ze smartfonów i tabletów – wynika z danych zebranych przez platformę Shoper. Ta proporcja odwraca się na korzyść komputerów, gdy kupujący chcą dokonać transakcji. Jednak udział mobilnych zakupów stale rośnie, zwłaszcza w sklepach z odzieżą.
0 4 0 0 0 15.03.2019Budweiser z okazji Dnia Kobiet przerobił reklamy sprzed latMarka Budweiser w Dzień Kobiet zamieściła reklamy w popularnych amerykańskich dziennikach. Są to kreacje z lat 50. i 60. XX w., które przystosowane zostały do współczesnych realiów.
1 0 0 0 0 15.03.2019Sephora kończy współpracę z amerykańską influencerką po skandalu z łapówkami za studiaW USA trwa skandal związany z płaceniem przez zamożnych rodziców za miejsca na prestiżowych uczelniach dla ich dzieci. Wśród podejrzanych jest aktorka Lori Loughlin i jej mąż, projektant mody Mossimo Giannulli. Ich córka, Olivia Jade Giannulli współpracowała z Sephorą. Marka postanowiła rozwiązać z nią umowę.
1 0 0 0 1 15.03.2019„Sport the Unexpected”, czyli dziwny taniec w spocie ReebokaMarka Reebok rozpoczęła kampanię „Sport The Unexpected”. Jak przekonuje, w centrum uwagi stawia w niej osoby odważne i chcące wyróżniać się w tłumie.
1 4 0 0 0 15.03.2019Niewidoma mistrzyni olimpijska Joanna Mazur i jej przewodnik ambasadorami kampanii Stowarzyszenia „Tęcza”Stowarzyszenie Rodziców i Przyjaciół Dzieci Niewidomych i Słabowidzących „Tęcza” rozpoczęło kampanię „Razem sięgniemy po złoto”. Jej ambasadorami są niewidoma biegaczka, mistrzyni olimpijska Joanna Mazur i jej przewodnik Michał Stawicki.
1 1 0 0 0 15.03.2019Szymonów dwóch promuje ofertę internetową PlusaPlus rozpoczął kampanię promującą ofertę „Internet 2w1”. W reklamie pojawia się Szymon Majewski. Tym razem w podwójnej roli.
3 4 0 0 0 14.03.2019„Wciąż jestem tym, kim byłem” – kampania Fundacji Pomocy Dzieciom z Chorobą NowotworowąFundacja Pomocy Dzieciom z Chorobą Nowotworową rozpoczęła kampanię „Wciąż jestem tym, kim byłem”. Ma ona uświadamiać, z jakimi problemami zmagają się dzieci chore na nowotwór oraz wracające do codzienności po zakończeniu terapii onkologicznej. W akcji udział wzięło troje ambasadorów: Agata Buzek, Jerzy Stuhr i Cyber Marian. Zostali oni lektorami animowanych filmów.
0 1 0 0 0 14.03.2019Nutella testuje reklamy w asystentach głosowychNutella to jedna z pierwszych marek w USA, które skorzystały z aplikacji „Send me a sample”. Za jej pomocą użytkownicy asystentów głosowych Amazona i Google mogą zamówić dostawę darmowego słoiczka orzechowego kremu.
0 1 0 0 0 14.03.2019Hive wybiera do obsługi Grayling PolandNa polski rynek wchodzi Hive – operator elektrycznych hulajnóg na minuty. Firma nawiązała współpracę z Grayling Poland, która zajmie się jej obsługą.
0 0 0 0 0 14.03.2019WHO wzywa do działania w kwestii internetowych reklam niezdrowego jedzenia kierowanych do dzieciWorld Health Organisation opublikowała raport, w którym ostrzega przed internetowymi reklamami niezdrowego jedzenia kierowanymi do dzieci. Jak zauważa organizacja, ostatnio liczba takich reklam znacznie się zwiększyła, a organy regulacyjne mają przestarzałe metody walki z nimi.