Grupa Żywiec powierza K2 obsługę marki Dziki Sad - Marketing przy Kawie
Grupa Żywiec powierza K2 obsługę marki Dziki Sad
  • 0
  • 1
3.04.2019

Grupa Żywiec powierza K2 obsługę marki Dziki Sad

Przetarg Grupy Żywiec na obsługę marki napojów piwnych Dziki Sad wygrała K2. Agencja zajmie się kompleksową komunikacją w Internecie i social media.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55472 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

3 kwietnia 2019

2 kwietnia 2019