0 1 0 24.09.2019Mastercard pokazuje, jak smakuje „bezcenne”Podczas odbywającego się w październiku w Nowym Jorku Food Festivalu Mastercard zaprezentuje, jak smakuje „bezcenne”. Marka przygotowała makaroniki o smaku pasji i optymizmu. To element budowanej wielozmysłowej tożsamości marki.
0 7 4 24.09.2019Hellena zmienia logo i opakowania napojówHellena to jedna z najważniejszych marek koncernu spożywczego Colian. Właśnie zmieniła logo i wygląd opakowań. Ma to nadać brandowi napojów bardziej aspiracyjny image.
0 1 0 24.09.2019Przychody klubów 1 ligi piłkarskiej wyniosły w 2018 r. ponad 90 mln zł. Raków Częstochowa, GKS Katowice oraz Odra Opole na czeleŁączne przychody operacyjne klubów grających w rozgrywkach 1 ligi piłkarskiej w ubiegłym roku sięgnęły 90,6 mln zł. Dodatkowo wpłynęło do nich ponad 3,2 mln zł z tytułu transferów zawodników. Z drugiej edycji raportu firmy doradczej Deloitte „1 liga finansowa”, przygotowanego we współpracy z Pierwszą Ligą Piłkarską wynika, że największym źródłem finansowania klubów są przychody komercyjne, które stanowią 77 proc. wszystkich wpływów. Tegoroczne zestawienie przychodów pierwszoligowców wygrał Raków Częstochowa, którego przychody w 2018 r. wyniosły niemal 11 mln zł.
0 4 0 24.09.2019Połowa Polaków kupuje w zagranicznych sklepach internetowych. Badanie Autopay ResearchPołowa polskich internautów odwiedza zagraniczne sklepy, ale kupuje w nich w inny sposób niż u krajowych sprzedawców – wynika z raportu Autopay Research „Jak kupujemy w zagranicznych sklepach”. Badani zamawiają przede wszystkim z Chin (58 proc.), następnie z Niemiec (34 proc.), Wielkiej Brytanii (29 proc.) i Stanów Zjednoczonych (21 proc.).
0 2 0 24.09.2019„Zajrzyj do środka i zobacz, jak jest!”. Akademia Teatralna na outdoorze pokazuje, jak zmienia się klimatW Warszawie pojawił się niestandardowy słup. Powstał dzięki współpracy Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza i Warexpo. Aranżacja zrealizowana została według zwycięskiego projektu studentki II roku Wydziału Reżyserii – Patrycji Wysokińskiej. Mówi o zmianach klimatu.
0 3 0 24.09.2019Polki są skłonne zapłacić więcej za kosmetyki naturalne. Badanie SW Research93 proc. Polek z miast powyżej 250 tys. mieszkańców deklaruje, że używa kosmetyków naturalnych. Przy czym co dziesiąta z ankietowanych używa wyłącznie takich preparatów – wynika z badania SW Research przeprowadzonego na zlecenie organizatorów targów kosmetyków naturalnych Ekocuda. Co kieruje Polkami, które coraz chętniej sięgają po kosmetyki inspirowane naturą?
1 0 0 24.09.2019Allegro startuje z nową platformą komunikacjiAllegro rozpoczęło działania według nowego formatu kreatywnego. Platforma ma płynnie zmienić komunikację z konsumentami, rozwijając znane z poprzednich kampanii pytanie „Czego szukasz?” do „Znajdź to, co najważniejsze teraz”. Ma to w sposób naturalny pokazywać istotę codzienności. Ta jest pełna zarówno wyczekiwanych i zaplanowanych chwil, jak i tych zupełnie nieprzewidzianych i zaskakujących.
1 2 0 23.09.2019„Chcę dla niej lepszego świata. Ty też?”. Ruszyła kampania Funduszu FeministycznegoWystartowała kampania fundraisingowa „Chcę dla niej lepszego świata”, przygotowana przez Fundusz Feministyczny. Jest ona stworzona przez kobiety i skierowana do kobiet. Jej cel to pozyskiwanie środków na wspieranie kobiet – od najmłodszej po najstarsze. W filmie usłyszeć można aktorkę Magdalenę Popławską.
1 3 0 23.09.2019„Chwyć nowy smak pirackiej przygody” – kampania wprowadzająca nowy wariant piwa Captain JackMarka Captain Jack wprowadza na rynek nowy wariant piwa: Pirate Orange o smaku rumu i pomarańczy. Towarzyszy temu kampania, w której uczestniczą influencerzy, m.in. raper W.E.N.A., prezenterka MTV Music Polska Nina Cieślińska, tancerka Karolina „Cuki” Dziemieszkiewicz czy DJ Noz.
1 1 0 23.09.2019O.S.T.R. ekspertem piłkarskim i jedną z twarzy kampanii promującej Premier League w Canal+„Wściekle szybka Premier League” to hasło rozpoczynającej się 23 września kampanii Canal+. Bierze w niej udział Adam Ostrowski, czyli O.S.T.R. – jeden z najpopularniejszych polskich raperów, a jednocześnie fan i znawca angielskiego futbolu.