0 0 0 0 0 25.03.2019Były pracownik Nike oskarża firmę o dyskryminację rasowąAhmer Inam, który przez ponad dwa lata pracował w Nike jako senior director ds. analiz danych, twierdzi, że firma dyskryminowała go na tle rasowym. Wniósł w tej sprawie pozew.
4 2 0 0 0 25.03.2019„Bez nonsensów w T‑Mobile” – startuje kampania teaserowaDługie oczekiwanie na infolinii. Internet, który nie działa, jak należy. Nowi klienci z ofertami, których nie mogą otrzymać stali. Trudności w uzyskaniu najprostszych informacji. Między innymi z takimi nonsensami spotykają się klienci rynku telekomunikacyjnego. T‑Mobile nawiązuje do nich w kampanii teaserowej, która wystartowała 25 marca.
0 0 0 0 0 25.03.2019„Matka natura, ojciec Felix” – kampania reklamowa orzeszkówMarka Felix rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii z brand hero. Tym razem wiewiórka wpada na parapetówkę, by uratować jej organizatora przed sztywną imprezą.
0 0 0 0 0 25.03.2019Mary Kay Polska obsługiwana w social media przez agencję ValkeaFirma kosmetyczna Mary Kay wybrała do obsługi agencję Valkea. Zajmie się ona kompleksową obsługą marki w mediach społecznościowych.
5 1 0 0 0 25.03.2019„Jedynka to jest radio” – ogólnopolska kampania rozgłośni z udziałem Pawła Królikowskiego25 marca wystartowała kampania radiowej Jedynki. Jej twarzą jest Paweł Królikowski, aktor znany m.in. z roli Kusego w „Ranczu”, od lat związany z Polskim Radiem.
0 4 0 0 0 25.03.2019Niemiecka kampania z kaskami rowerowymi i modelami w bieliźnie wywołała protestyNiemieckie Ministerstwo Transportu i Infrastruktury Cyfrowej wraz z Niemiecką Radą Bezpieczeństwa Drogowego rozpoczęło kampanię społeczną „Helme retten Leben!”, dotyczącą kasków rowerowych. Wystąpili w niej uczestnicy programu „Top Model”. Pozują w skąpych strojach, co wzbudziło liczne protesty.
0 4 0 0 0 25.03.2019„Klimat na pierwszy dzień wiosny!” – aktywiści Extinction Rebellion Polska z akcją subvertisingową w WarszawieZ okazji pierwszego dnia wiosny aktywiści Extinction Rebellion Polska podmienili reklamy na przystankach pod Pałacem Kultury na plakaty poświęcone zmianom klimatu. Akcja została przeprowadzona w duchu subvertisingu.
0 0 0 0 0 25.03.2019Konferencja „Włącz się na PR” w maju10 maja odbędzie się druga edycja konferencji „Włącz się na PR”. W tym roku tematem przewodnim będą nowe trendy w influencer marketingu oraz rola i znaczenie nowych mediów.
0 1 0 0 2 25.03.2019„Programy lojalnościowe 2019” – nowy raport magazynu „Marketer+”Ukazał się tegoroczny raport magazynu „Marketer+” dotyczący programów lojalnościowych. Zawiera zbiór artykułów prezentujących aktualne narzędzia i sposoby ich wykorzystania w trosce o budowanie lojalności klientów,
0 44 0 0 2 22.03.2019Ballada o Januszu w Strefie FotelikówNa fan page’u Strefa Fotelików Olsztyn pojawił się post z serią zdjęć w formie komiksu. Opowiada o wizycie klienta w sklepie. Do konstrukcji postaci posłużył tu stereotyp na temat Polaków, wyrażany imieniem Janusz oraz wizerunkiem pyska nosacza sundajskiego.