Espresso - Strona 591 z 5498 - Marketing przy Kawie

Espresso

1 grudnia 2020

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
1.12.2020

Wavemaker: lokalne seriale z większym uznaniem, Netflix serialowym lovebrandem Polaków

Polskie seriale zyskują na atrakcyjności w oczach widzów internetowych. Blisko połowa uważa lokalne produkcje za gwarant jakości. Jako producenci seriali Netflix i HBO utrzymują wyraźną przewagę nad polskimi nadawcami. Polacy nadal najbardziej lubią oglądać seriale z lektorem. Tylko co piąty internetowy widz poprzestaje na jednym odcinku, jeśli ma możliwość obejrzeć więcej – pokazuje „VideoTrack 5”, cykliczne badanie agencji Wavemaker.

30 listopada 2020

27 listopada 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.11.2020

Nationale-Nederlanden w kampanii skłania do znalezienia zgubionego ja

Ubezpieczyciel Nationale-Nederlanden rozpoczął kampanię „Zgubiłem swoje ja”. Zwraca w niej uwagę na to, że ludzie troszczą się w życiu o tak wiele rzeczy, że zapominają przy tym o sobie. Ambasadorami akcji zostali: dziennikarz Marcin Prokop, blogerka kulinarna i osobowość telewizyjna Daria Ładocha, blogerka lifestyle’owa i autorka książki „Mam wątpliwość” Aleksandra Radomska oraz rekordzista Polski w maratonie Henryk Szost.

Poprzednie Następne