0 1 0 0 0 20.11.2019Z roku na rok Mikołaj coraz hojniejszy. Polska rodzina przeznaczy na święta średnio 1521 zł. Badanie DeloitteBoże Narodzenie to szczególny okres również dla handlu. Jak pokazuje 22. edycja międzynarodowego badania „Zakupy świąteczne 2019” firmy Deloitte, w tym roku na prezenty, żywność, podróże oraz spotkania z najbliższymi Polacy zamierzają przeznaczyć średnio 1521 zł. To o 5 proc. więcej niż wydali rok temu.
0 1 0 0 0 20.11.2019Sprzedawcy i klienci mają odmienne zdanie na temat zwrotów i obsługi w sklepach. Badanie OracleKlienci uważają, że marki nie spełniają ich oczekiwań dotyczących dostawy i wygody – pokazuje globalne badanie Oracle Retail. Nie wykorzystują przez to wszystkich możliwości.
1 1 0 0 0 20.11.2019Ruszyła kampania „Kamis. Dokładnie takie Święta”18 listopada marka przypraw Kamis zainaugurowała świąteczną komunikację. Sercem kampanii „Kamis. Dokładnie takie Święta” są spoty, które będą emitowane w telewizji oraz Internecie.
1 2 0 0 0 19.11.2019„Mamy energię do zmian”. Pracownicy śpiewają w kampanii wizerunkowej PGEPGE Polska Grupa Energetyczna rozpoczęła kampanię wizerunkową „Mamy energię do zmian”. Jej tematem przewodnim jest transformacja Grupy w kierunku innowacyjnych i ekologicznych rozwiązań. Muzycznym motywem przewodnim spotów jest utwór Andrzeja Dąbrowskiego „Zielono mi”.
0 1 0 0 0 19.11.2019Airbnb sponsorem igrzysk olimpijskich do 2028 r.Airbnb i Międzynarodowy Komitet Olimpijski podpisały umowę sponsorską wartą 500 mln dol. Dzięki niej platforma do rezerwacji noclegów stanie się sponsorem igrzysk olimpijskich do 2028 r.
0 5 0 0 0 19.11.2019Pudełka Chicken Fries wysadzane kryształami Swarovskiego. Limitowana seria Burger KingaBurger King przygotował limitowaną edycję opakowań Chicken Fries. Są one wysadzane kryształami Swarovskiego. Pierwsza partia wyprzedała się w ciągu trzech godzin. Kolejna ma pojawić się przed weekendem 22–24 listopada.
0 11 0 0 0 19.11.2019Postapokaliptyczny Olsztyn na outdoorzeW przestrzeni miejskiej Olsztyna pojawiły się plakaty ukazujące, jak może wyglądać to miasto za 30 lat. Grafiki prezentują miejsca pogrążone w chaosie.
1 1 0 0 2 19.11.2019Drugi etap kampanii edukacyjnej na temat e-recepty i Internetowego Konta PacjentaZgubiona recepta, niezapisane dawkowanie leków – to tylko dwa z wielu problemów, których ma pozwolić uniknąć Internetowe Konto Pacjenta i e-recepta, która od 8 stycznia 2020 r. zastąpi dotychczasowe. By zachęcić Polaków do korzystania z tych narzędzi, Ministerstwo Zdrowia oraz Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia (CSIOZ) rozpoczęły drugi etap kampanii edukacyjnej.
1 2 0 0 0 19.11.2019Smyk rozpoczął świąteczną kampanię reklamowąOgólnopolska sieć sklepów Smyk wystartowała z kampanią świąteczną i konkursem konsumenckim. Motywem przewodnim tegorocznej komunikacji jest najcenniejszy prezent, jaki możemy podarować dziecku: wspólnie spędzony czas.
0 4 0 0 0 19.11.2019„Kto, jak nie Ty?” – pyta Kaufland Polska w kampanii marki pracodawcyKaufland Polska prowadzi kampanię employer brandingową. Akcja zachęca do podjęcia pracy w firmie poprzez ukazanie sylwetek obecnych pracowników oraz prezentację możliwości rozwoju.