Nowy format „Orange Challenge” w świątecznej kampanii operatora
  • 2
  • 1
6.11.2020

Nowy format „Orange Challenge” w świątecznej kampanii operatora

6 listopada wystartowała kolejna odsłona kampanii „Orange zbliża”. Promuje ofertę świąteczną i wprowadza nowy format komunikacji: „Orange Challenge”.

W spotach telewizyjnych telekom będzie rzucał wyzwania występującym w nich ludziom. W pierwszej reklamie telewizyjnej dwoje bohaterów zachęca: zróbmy choinkę z tego, co mamy w domu.

W drugim spocie wyzwanie brzmi: zaskoczmy bliskich i zapakujmy prezenty tak, żeby przypominały coś innego.

W ofercie świątecznej Orange reklamowane są telefony, które można otrzymać w prezencie, kupując smartfon z abonamentem lub pakiet Orange Love z telewizją.

Na potrzeby kampanii reklamującej ofertę świąteczną oraz wprowadzającej nowy format „Orange Challenge” powstały cztery spoty 30- i cztery 15-sekundowe. Można zobaczyć je w kanałach należących do stacji TVN i Polsat.

Reklamy pojawią się także w wybranych serwisach internetowych. Będzie im towarzyszyć komunikacja prowadzona w radiu, Internecie, w tym w social media oraz w punktach sprzedaży Orange.

Koncept „Orange Challenge” stworzyła agencja Leo Burnett Warszawa. Filmy wyprodukowała Film Produkcja. Reżyserował je Marcin Filipek. Postprodukcją zajęło się studio Orka, udźwiękowieniem zaś studio Lunapark.

  • 1
„Orange Challenge”

„Orange Challenge” – nowy format operatora

6 listopada 2020