0 1 0 0 0 5.10.2004Monday manniak na płycie9 października w sklepach muzycznych w całej Polsce pojawi się płyta Monday Manniak. Znajdą się na niej piosenki tłumaczone przez Wojciecha Manna na łamach Dużego Formatu oraz książeczka z tekstami.
0 1 0 0 0 5.10.2004Interaktywna rewolucja w edukacjiPod egidą Ministra Edukacji Narodowej i Sportu rozpoczęła się prawdziwa interaktywna rewolucja w edukacji. Na listę środków dydaktycznych, zalecanych do użytku szkolnego przez Ministra Edukacji Narodowej i Sportu po raz pierwszy wpisane zostały interaktywne systemy prezentacyjne InterWrite wraz z interaktywnym tabletem iPanel oraz komputerowa sieć edukacyjna VideoDidact. Wpisanie tych najnowocześniejszych urządzeń na listę MENiS to bardzo ważny krok w rozwoju polskiej edukacji, gdyż rekomendacja ta jest podstawowym warunkiem, aby zakup środków dydaktycznych finansowany był ze środków budżetu państwa. Wyłącznym dystrybutorem tabletu iPanel oraz systemów InterWrite i VideoDidact w Polsce jest firma Agraf.
0 1 0 0 0 5.10.2004Octavia zburzyła porządekTaka sytuacja w historii rankingów mojeauto.pl zdarzyła się po raz pierwszy. Dwie Octavie znalazły się w TOP TEN najpopularniejszych samochodów w Internecie! Skoda Octavia okazała się najchętniej oglądanym samochodem września, a jej następczyni – Nowa Skoda Octavia była dziewiąta.
0 1 0 0 1 4.10.2004IDEAlna Otylia JędrzejczakOlimpijska medalistka podpisuje swój pierwszy duży kontrakt reklamowy po igrzyskach w Atenach. Będzie twarzą portalu komórkowego "Świat Idei"
0 1 0 0 0 4.10.2004Nowy kanał telewizyjny dla nastolatkówRusza kampania reklamowa nowego kanału telewizyjnego dla młodzieży - ZigZap, który startuje 16 października.
0 1 0 0 0 4.10.2004Powtórka z… kampaniiFirma Uno Fresco Tradex, wiodący producent bakalii w Polsce, przeprowadzi kampanię reklamową marki Bakalland. Reklama pojawi się w telewizji, radiu i prasie w grudniu b.r. Celem akcji medialnej jest chęć utrwalenia pozytywnego wizerunku marki, jaki wykreowała ubiegłoroczna kampania przedświąteczna.
0 1 0 0 0 4.10.2004Nowe kartony karotkiPopularna marka soków marchewkowo–owocowych FORTUNA KAROTKA wymieniła wszystkie swoje opakowania. Kartony o pojemności 1 litr zmieniły zarówno kształt: z tradycyjnego na nowoczesny, typu „prisma”, jak i grafikę. Małe kartoniki 0,2 l zyskały nową szatę graficzną.
0 1 0 0 0 4.10.2004Tymbark Fit trzyma linięAgencja Euro RSCG Warsaw przygotowała kampanię reklamową nowej linii niskokalorycznych soków Tymbark Fit. Kampania składa się z reklamy prasowej i telewizyjnej, a jej emisja rozpoczyna się 1. października 2004r.
0 1 0 0 0 1.10.2004Marka i Marketer RokuMagazyn "Media i Marketing Polska" przyznał tytuły: Marketer i Marka Roku 2004 za wyróżniającą się działalność na rynku. Otrzymali je: Marketer Roku: firma LPP SA Marka Roku: baton Kit Kat
0 1 0 0 0 1.10.2004Pierwszy w Polsce sklep z przyprawami KamisSklep „Świat pachnący przyprawami” Kamis to wspólna inicjatywa firmy Kamis-Przyprawy S.A i ogólnopolskiej sieci „Chata Polska” . W ofercie sklepu, obok tradycyjnego asortymentu przypraw Kamis, znalazły się tak oryginalne propozycje jak kwiat muszkatołowy czy pieprz czarny brazylijski. Nowością są nie tylko egzotyczne przyprawy, ale również sposób ich sprzedawania – na wagę lub jak mówią kulinarni pasjonaci - na „szczypty".