0 1 0 0 0 8.10.2004Modus dzieckiem podszytyAgencja reklamowa Publicis rozpoczyna kampanię wspierającą wejście na rynek nowego modelu Renault o nazwie Modus. Kampania będzie realizowana w telewizji, prasie i internecie. Jej celem jest wzbudzenie zainteresowania nowym samochodem.
0 1 0 0 0 7.10.2004Modny SamsungW nocy z 23. na 24 września w warszawskim FashionBarze ponad 400 gości bawiło się na imprezie Samsung Fashion Night. Przedstawiciele świata mody, showbiznesu i mediów licznie przybyli, by świętować wprowadzenie na polski rynek najnowszego i najmodniejszego telefonu firmy Samsung, SGH-E800.
0 1 0 0 0 7.10.2004Lekka i łagodna – Nowa Prima ŚniadaniowaZmieniono wizerunek kawy rozpuszczalnej Primy Śniadaniowej. Za kreację nowego słoiczka produktu odpowiada poznańska agencja TO.
0 1 0 0 0 7.10.2004Student w nowej szacie!7 października w większości uczelni w Polsce pojawi się czwarty numer bezpłatnego magazynu „Dzień Dobry Student”. Będzie miał nową szatę graficzną, nowocześniejszą i bardziej przejrzystą.
0 1 0 0 0 7.10.2004Sprawdzone w akcji – FRANCO FERUZZIProducent marki Franco Feruzzi przygotował sesję zdjęciową promującą nową kolekcję odzieży męskiej na sezon jesień-zima 2004/2005. Zdjęcia zrobiono na przełomie lipca i sierpnia w Warszawie i okolicach. Po raz kolejny Franco Feruzzi zaangażował do sesji znanego polskiego aktora, Pawła Deląga. Autorem scenariusza i projektu storyboardów jest Aneta Popiel-Machnicka z Pigment Production.
0 1 0 0 0 7.10.2004Mussujący sukcesZozole umacniają pozycję lidera na rynku cukierków dla dzieci. Prawie dwukrotny wzrost znajomości marki Zozole wśród dzieci – to efekt kampanii reklamowej „Wolę Zozole”, która została przeprowadzona w maju i czerwcu bieżącego roku przez agencję DEMO Effective Launching.
0 1 0 0 0 7.10.2004Nowy produkt DHLFirma DHL Express od października wprowadza do swojej oferty nowy produkt DHL EUROPLUS. Jest to pierwszy zharmonizowany produkt nowego DHL oferujący najpewniejsze, międzynarodowe usługi transportu drogowego.
0 1 0 0 0 7.10.2004GRUPPA66 OGILVY przygotowała kampanię PolsilverAgencja Gruppa66 Ogilvy rozpoczęła obsługę marki Polsilver należącej do Gillette Group Poland. Pierwszym projektem przygotowanym i realizowanym dla tej marki jest kampania telewizyjna oraz działania w punktach sprzedaży. Kampania ruszyła na początku października i potrwa do końca listopada.
0 1 0 0 1 7.10.2004Zalicz nowy semestrNowy rok akademicki zainaugurowany został w Ogólnopolskim Miesięczniku Studenckim SEMESTR zwiększeniem liczby stałych punktów kolportażu do 1.050 miejsc w całej Polsce (w tym na 142 uczelniach 52 miejscowociach) – co pozwoliło utrzymać pierwszeństwo pod względem sieci kolportażu wśród magazynów studenckich - oraz poszerzeniem liczby prenumerat.
0 1 0 0 0 6.10.2004Koszmar z Corollą w tleAgencja Saatchi & Saatchi rozpoczęła kampanię najbardziej popularnego samochodu w segmencie C- Toyoty Corolli.