Tymbark Fit trzyma linię
  • 0
  • 1
4.10.2004

Tymbark Fit trzyma linię

Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała kampanię reklamową nowej linii niskokalorycznych soków Tymbark Fit. Kampania składa się z reklamy prasowej i telewizyjnej, a jej emisja rozpoczyna się 1. października 2004r.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54256 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 października 2004

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.10.2004

Pierwszy w Polsce sklep z przyprawami Kamis

Sklep „Świat pachnący przyprawami” Kamis to wspólna inicjatywa firmy Kamis-Przyprawy S.A i ogólnopolskiej sieci „Chata Polska” . W ofercie sklepu, obok tradycyjnego asortymentu przypraw Kamis, znalazły się tak oryginalne propozycje jak kwiat muszkatołowy czy pieprz czarny brazylijski. Nowością są nie tylko egzotyczne przyprawy, ale również sposób ich sprzedawania – na wagę lub jak mówią kulinarni pasjonaci - na „szczypty".

30 września 2004