0 1 0 0 0 5.10.2004Kampania Milenijne Cele Rozwoju8 października rusza kampania społeczna zrealizowana przez TBWA na zlecenie biura Programu Narodów Zjednoczonych ds. Rozwoju (UNDP) w Polsce. TBWA powierzono przygotowanie kreacji i strategii oraz obsługę materiałów komunikacyjnych programu.
0 1 0 0 0 5.10.2004Nowa kampania reklamowa przypraw Kamis„Szczypta Wystarczy” to hasło rozpoczętej kampanii reklamowej przypraw Kamis. Kampania ma charakter wizerunkowy – Kamis to ekspert w dziedzinie przypraw oraz najbogatsza na rynku oferta najlepszych jakościowo przypraw.
0 1 0 0 0 5.10.2004Tv czy Pro?Pod hasłem „TV czy PRO?” kontynuowana jest pierwsza w Polsce kampania autopromocyjna mediów PRO (Prasa, Radio, Outdoor), która została zorganizowana przez dom mediowy PRO Media House.
0 1 0 0 0 5.10.2004Clear Channel Poland po raz drugi sponsoruje EFFIEClear Channel Poland po raz drugi sponsoruje konkurs EFFIE – najbardziej prestiżowy konkurs marketingowy w Polsce i na świecie.
0 1 0 0 0 5.10.2004Monday manniak na płycie9 października w sklepach muzycznych w całej Polsce pojawi się płyta Monday Manniak. Znajdą się na niej piosenki tłumaczone przez Wojciecha Manna na łamach Dużego Formatu oraz książeczka z tekstami.
0 1 0 0 0 5.10.2004Interaktywna rewolucja w edukacjiPod egidą Ministra Edukacji Narodowej i Sportu rozpoczęła się prawdziwa interaktywna rewolucja w edukacji. Na listę środków dydaktycznych, zalecanych do użytku szkolnego przez Ministra Edukacji Narodowej i Sportu po raz pierwszy wpisane zostały interaktywne systemy prezentacyjne InterWrite wraz z interaktywnym tabletem iPanel oraz komputerowa sieć edukacyjna VideoDidact. Wpisanie tych najnowocześniejszych urządzeń na listę MENiS to bardzo ważny krok w rozwoju polskiej edukacji, gdyż rekomendacja ta jest podstawowym warunkiem, aby zakup środków dydaktycznych finansowany był ze środków budżetu państwa. Wyłącznym dystrybutorem tabletu iPanel oraz systemów InterWrite i VideoDidact w Polsce jest firma Agraf.
0 1 0 0 0 5.10.2004Octavia zburzyła porządekTaka sytuacja w historii rankingów mojeauto.pl zdarzyła się po raz pierwszy. Dwie Octavie znalazły się w TOP TEN najpopularniejszych samochodów w Internecie! Skoda Octavia okazała się najchętniej oglądanym samochodem września, a jej następczyni – Nowa Skoda Octavia była dziewiąta.
0 1 0 0 1 4.10.2004IDEAlna Otylia JędrzejczakOlimpijska medalistka podpisuje swój pierwszy duży kontrakt reklamowy po igrzyskach w Atenach. Będzie twarzą portalu komórkowego "Świat Idei"
0 1 0 0 0 4.10.2004Nowy kanał telewizyjny dla nastolatkówRusza kampania reklamowa nowego kanału telewizyjnego dla młodzieży - ZigZap, który startuje 16 października.
0 1 0 0 0 4.10.2004Powtórka z… kampaniiFirma Uno Fresco Tradex, wiodący producent bakalii w Polsce, przeprowadzi kampanię reklamową marki Bakalland. Reklama pojawi się w telewizji, radiu i prasie w grudniu b.r. Celem akcji medialnej jest chęć utrwalenia pozytywnego wizerunku marki, jaki wykreowała ubiegłoroczna kampania przedświąteczna.