0 1 0 0 0 7.10.2004Sprawdzone w akcji – FRANCO FERUZZIProducent marki Franco Feruzzi przygotował sesję zdjęciową promującą nową kolekcję odzieży męskiej na sezon jesień-zima 2004/2005. Zdjęcia zrobiono na przełomie lipca i sierpnia w Warszawie i okolicach. Po raz kolejny Franco Feruzzi zaangażował do sesji znanego polskiego aktora, Pawła Deląga. Autorem scenariusza i projektu storyboardów jest Aneta Popiel-Machnicka z Pigment Production.
0 1 0 0 0 7.10.2004Mussujący sukcesZozole umacniają pozycję lidera na rynku cukierków dla dzieci. Prawie dwukrotny wzrost znajomości marki Zozole wśród dzieci – to efekt kampanii reklamowej „Wolę Zozole”, która została przeprowadzona w maju i czerwcu bieżącego roku przez agencję DEMO Effective Launching.
0 1 0 0 0 7.10.2004Nowy produkt DHLFirma DHL Express od października wprowadza do swojej oferty nowy produkt DHL EUROPLUS. Jest to pierwszy zharmonizowany produkt nowego DHL oferujący najpewniejsze, międzynarodowe usługi transportu drogowego.
0 1 0 0 0 7.10.2004GRUPPA66 OGILVY przygotowała kampanię PolsilverAgencja Gruppa66 Ogilvy rozpoczęła obsługę marki Polsilver należącej do Gillette Group Poland. Pierwszym projektem przygotowanym i realizowanym dla tej marki jest kampania telewizyjna oraz działania w punktach sprzedaży. Kampania ruszyła na początku października i potrwa do końca listopada.
0 1 0 0 1 7.10.2004Zalicz nowy semestrNowy rok akademicki zainaugurowany został w Ogólnopolskim Miesięczniku Studenckim SEMESTR zwiększeniem liczby stałych punktów kolportażu do 1.050 miejsc w całej Polsce (w tym na 142 uczelniach 52 miejscowociach) – co pozwoliło utrzymać pierwszeństwo pod względem sieci kolportażu wśród magazynów studenckich - oraz poszerzeniem liczby prenumerat.
0 1 0 0 0 6.10.2004Koszmar z Corollą w tleAgencja Saatchi & Saatchi rozpoczęła kampanię najbardziej popularnego samochodu w segmencie C- Toyoty Corolli.
0 1 0 0 0 6.10.2004Sałatkowy ogródek przed restauracją McDonald’s!W środę, 6 października, przed restauracją McDonald’s przy ul. Marszałkowskiej 124/136 w Warszawie ogródek restauracyjny zamieni się w pole sałaty. W godz. 15:00-16:00 w sałatkowym ogródku odbędzie się sampling nowych produktów sieci McDonald’s. Obsługą public relations wydarzenia zajmuje się agencja Twenty Four Seven PR.
0 1 0 0 0 6.10.2004Euro RSCG Warsaw dla Peugeot 206 i 307Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała kampanię najnowszej oferty najbardziej popularnych modeli Peugeot 206 oraz 307, które od 4 października dostępne są w ofercie kredytowej odpowiednio 2,06% i 3,07%.
0 1 0 0 0 6.10.2004Renault na deskach teatruAgencja Multi Communications zorganizowała 2 października 2004 r. konwencję dla dziennikarzy, VIP-ów, Koncesjonerów i pracowników Renault Polska, poświęconą wprowadzeniu na rynek nowego modelu Renault Modus.
0 1 0 0 0 6.10.2004Samsung Fun zaprasza do zabawySamsung Electronics Polska wprowadza specjalny serwis dla swoich klientów, który pozwoli im w pełni wykorzystać zalety telefonów Samsung. Serwis ten działa w Europie od dawna i święci sukces popularności.