Koszmar z Corollą w tle - Marketing przy Kawie
Koszmar z Corollą w tle
  • 0
  • 1
6.10.2004

Koszmar z Corollą w tle

Agencja Saatchi & Saatchi rozpoczęła kampanię najbardziej popularnego samochodu w segmencie C- Toyoty Corolli.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 października 2004

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.10.2004

Interaktywna rewolucja w edukacji

Pod egidą Ministra Edukacji Narodowej i Sportu rozpoczęła się prawdziwa interaktywna rewolucja w edukacji. Na listę środków dydaktycznych, zalecanych do użytku szkolnego przez Ministra Edukacji Narodowej i Sportu po raz pierwszy wpisane zostały interaktywne systemy prezentacyjne InterWrite wraz z interaktywnym tabletem iPanel oraz komputerowa sieć edukacyjna VideoDidact. Wpisanie tych najnowocześniejszych urządzeń na listę MENiS to bardzo ważny krok w rozwoju polskiej edukacji, gdyż rekomendacja ta jest podstawowym warunkiem, aby zakup środków dydaktycznych finansowany był ze środków budżetu państwa. Wyłącznym dystrybutorem tabletu iPanel oraz systemów InterWrite i VideoDidact w Polsce jest firma Agraf.