Espresso

25 lutego 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.02.2005

Akcja Pity 2004 w Gazecie Wyborczej

Na przełomie lutego i marca 2005 roku na łamach „Gazety Wyborczej” i w portalu Gazeta.pl. zostanie przeprowadzona akcja „Pity 2004” .W ramach swojej działalności redakcyjnej „Gazeta Wyborcza” przygotuje i wyda bezpłatne poradniki dla czytelników związane z podatkami za rok 2004. Oprócz artykułów w ramach akcji zostaną zorganizowane dyżury ekspertów podatkowych, którzy będą doradzać czytelnikom „Gazety” jak rozwiązywać problemy związane z prawidłowym rozliczeniem podatku dochodowego. Cykl zostanie przeprowadzony na łamach „Gazety Wyborczej” w dniach 28 lutego-2 marca 2005, natomiast dyżury ekspertów w dniu 28 lutego 2005 roku.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.02.2005

Integracja inauguruje kampanię „Sprawni w pracy”

Pełnomocnik Rządu ds. Osób Niepełnosprawnych Leszek Stanisław Zieliński oraz Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji, działające na rzecz środowiska osób niepełnosprawnych, przy współpracy z Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych zainicjowali dziś ogólnopolską kampanię na rzecz zatrudnienia osób niepełnosprawnych - „Sprawni w pracy”. Jej celem jest zachęcenie pracodawców do zatrudniania niepełnosprawnych pracowników, a także namówienie samych niepełnosprawnych do prowadzenia aktywnego trybu życia i walki o prawo do realizacji zawodowej.

24 lutego 2005

23 lutego 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.02.2005

Franco Feruzzi promuje nową kolekcję na sezon wiosna-lato 2005

Producent marki Franco Feruzzi przygotował sesję zdjęciową promującą nową kolekcję odzieży męskiej na sezon wiosna-lato 2005. Zdjęcia odbyły się w styczniu w gorącym klimacie Półwyspu Synaj. Starannie dobrane plenery doskonale skomponowały się z nową kolekcją. Twarzą marki od kilku sezonów pozostaje Paweł Deląg. Sesję zdjęciową i projekty graficzne wykonało studio Pigment Production. Autorem scenariusza i projektu storybordów jest Aneta Popiel-Machnicka.

Poprzednie Następne