0 1 0 0 0 25.02.2005Just dla EtopirynyNajwiększa polska agencja reklamowa – Just, wygrała kolejny przetarg. Dotyczył on kreacji kampanii telewizyjnej dla marki Etopiryna. Tym samym do grona Klientów Just dołączyła Polpharma, największa polska firma farmaceutyczna.
0 1 0 0 0 25.02.2005Akcja Pity 2004 w Gazecie WyborczejNa przełomie lutego i marca 2005 roku na łamach „Gazety Wyborczej” i w portalu Gazeta.pl. zostanie przeprowadzona akcja „Pity 2004” .W ramach swojej działalności redakcyjnej „Gazeta Wyborcza” przygotuje i wyda bezpłatne poradniki dla czytelników związane z podatkami za rok 2004. Oprócz artykułów w ramach akcji zostaną zorganizowane dyżury ekspertów podatkowych, którzy będą doradzać czytelnikom „Gazety” jak rozwiązywać problemy związane z prawidłowym rozliczeniem podatku dochodowego. Cykl zostanie przeprowadzony na łamach „Gazety Wyborczej” w dniach 28 lutego-2 marca 2005, natomiast dyżury ekspertów w dniu 28 lutego 2005 roku.
0 1 0 0 0 25.02.2005Just dla KomfortuAgencja reklamowa Just przygotowała nową kampanię reklamową dla sieci sklepów Komfort, specjalizujących się w sprzedaży szerokiego asortymentu materiałów wykończeniowych do podłóg m.in. wykładzin, paneli, dywanów oraz płytek. W styczniu 2005 r. agencja Just wygrała przetarg, w którym brały udział agencje: Art FM, Ampersand, DCS oraz w ostatnim czasie obsługująca Komfort - VA Strategic Communications.
0 1 0 0 0 25.02.2005Integracja inauguruje kampanię „Sprawni w pracy”Pełnomocnik Rządu ds. Osób Niepełnosprawnych Leszek Stanisław Zieliński oraz Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji, działające na rzecz środowiska osób niepełnosprawnych, przy współpracy z Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych zainicjowali dziś ogólnopolską kampanię na rzecz zatrudnienia osób niepełnosprawnych - „Sprawni w pracy”. Jej celem jest zachęcenie pracodawców do zatrudniania niepełnosprawnych pracowników, a także namówienie samych niepełnosprawnych do prowadzenia aktywnego trybu życia i walki o prawo do realizacji zawodowej.
0 1 0 0 0 24.02.2005Energetyczny klient w San MarkosSTOEN SA po raz pierwszy wybrał partnera marketingowego do stałej obsługi: Republikę Dobrej Marki San Markos. Zadaniem agencji jest doradztwo w zakresie szeroko pojętej komunikacji marketingowej, zarówno w sferze działań zewnętrznych, jak i wewnętrznych.
0 1 0 0 0 24.02.2005Euro RSCG Warsaw dla nowej marki – Fit 8 warzywAgencja Euro RSCG Warsaw przygotowała spot reklamowy nowej marki Tymbarku - Fit 8 Warzyw (Maspex Wadowice), prezentujący dwie atrakcyjne kobiety delektujące się smakiem warzyw. Kobiety odżywiają się tak zdrowo i lekko, że dzięki temu czują się i wyglądają świetnie. Według niektórych nawet... apetycznie.
0 1 0 0 0 24.02.2005Nowe serwisy K2 dla SANITEC Koło, Coca-Cola oraz PZU ŻycieAgencja K2 Internet S.A. ukończyła realizację trzech projektów dla liderów branży budowlanej, FMCG oraz finansowej.
0 1 0 0 0 24.02.2005Nowa sieć nośników reklam w punktach sprzedażyIn-Media to sieć nowoczesnych nośników reklamy, która powstała dzięki wspólnemu przedsięwzięciu firm The Music Marketeers Polska i HDS Polska.
0 1 0 0 1 24.02.2005Kleje do glazury nie tylko dla PazuryCezary Pazura wystąpi w najnowszej reklamówce klejów do glazury firmy Atlas. Właśnie zakończono zdjęcia do filmu oraz jego montaż, emisja rozpocznie się 1 marca.
0 1 0 0 0 23.02.2005Franco Feruzzi promuje nową kolekcję na sezon wiosna-lato 2005Producent marki Franco Feruzzi przygotował sesję zdjęciową promującą nową kolekcję odzieży męskiej na sezon wiosna-lato 2005. Zdjęcia odbyły się w styczniu w gorącym klimacie Półwyspu Synaj. Starannie dobrane plenery doskonale skomponowały się z nową kolekcją. Twarzą marki od kilku sezonów pozostaje Paweł Deląg. Sesję zdjęciową i projekty graficzne wykonało studio Pigment Production. Autorem scenariusza i projektu storybordów jest Aneta Popiel-Machnicka.