Nowość Acxiom na targach w Londynie
  • 0
  • 1
22.02.2005

Nowość Acxiom na targach w Londynie

Acxiom Corporation wprowadza międzynarodowy system segmentacji konsumentów, który zwiększy możliwości obsługi globalnych klientów firmy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 lutego 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.02.2005

Czy konsument ma głos ostateczny? Badania opinii handlowców.

Wprowadzenie produktu na rynek i utrzymanie sprzedaży to działania bardzo kosztowne i ryzykowne. Producenci starają się minimalizować to ryzyko m.in. poprzez badania marketingowe. Przeważnie opinie konsumentów są podstawą do podjęcia działań. Jednak, jak wynika z badań realizowanych przez dział Trade agencji badawczo doradczej Kinoulty Research, również handlowcy, sprzedawcy, dystrybutorzy mogą być kluczową grupą decydującą o powodzeniu produktu na rynku.