Nowa sieć nośników reklam w punktach sprzedaży - Marketing przy Kawie
Nowa sieć nośników reklam w punktach sprzedaży
  • 0
  • 1
24.02.2005

Nowa sieć nośników reklam w punktach sprzedaży

In-Media to sieć nowoczesnych nośników reklamy, która powstała dzięki wspólnemu przedsięwzięciu firm The Music Marketeers Polska i HDS Polska.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55472 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

23 lutego 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.02.2005

Franco Feruzzi promuje nową kolekcję na sezon wiosna-lato 2005

Producent marki Franco Feruzzi przygotował sesję zdjęciową promującą nową kolekcję odzieży męskiej na sezon wiosna-lato 2005. Zdjęcia odbyły się w styczniu w gorącym klimacie Półwyspu Synaj. Starannie dobrane plenery doskonale skomponowały się z nową kolekcją. Twarzą marki od kilku sezonów pozostaje Paweł Deląg. Sesję zdjęciową i projekty graficzne wykonało studio Pigment Production. Autorem scenariusza i projektu storybordów jest Aneta Popiel-Machnicka.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.02.2005

Zwycięzcy konkursu Eski lecą do Egiptu

90 słuchaczy Radia Eska już w najbliższy piątek (25. lutego br.) odleci na tydzień do słonecznego Egiptu. To zwycięzcy ogólnopolskiego konkursu „Eska odwołuje zimę”. Zamiast tradycyjnego taplania się w pośniegowym błocie, czeka ich w najbliższych dniach gorąca zabawa nad brzegiem Morza Czerwonego. Przeżyją oni najgorętszą przygodę swojego życia, zapominając o śniegu i mrozie podczas wyprawy do kraju pełnego słońca i wspaniałej zabawy.