0 1 8.03.2005Hyundai – jeszcze większe upusty na rocznik 2004.marketing bezpośredniHyundai Motor Poland wprowadził od 1 marca nowe promocje na wybrane modele z rocznika 2004.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad56071 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja ZarejestrujDoceniasz naszą pracę?Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści. Skomentuj 0
0 1 0 7.03.2005Być kobietą, być kobietą...Kury domowe czy ambitne businesswomen? Stereotypy na swój temat rozwiewają same zainteresowane – obraz Polek na podstawie Ogólnopolskiego Kwestionariusza Produktów i Usług Acxiom Polska.
0 1 0 7.03.2005Turystyka w internecieLipiec to miesiąc najwyższej oglądalności internetowych serwisów turystycznych, jednak niewiele mniejszą średnią liczbę użytkowników odnotowano na tych witrynach pod koniec roku, w grudniu - wynika z raportu „Turystyka w internecie. Jesień–Zima 2004” opracowanego przez Gemius SA. Celem liczącego ponad 60 stron opracowania jest analiza oglądalności i profilu społecznego widowni witryn o tematyce turystycznej funkcjonujących w polskim internecie w ostatnim kwartale ubiegłego roku. Analiza zawiera m. in. rankingi najpopularniejszych witryn według zasięgu, średniej liczby sesji na użytkownika, czasu spędzanego w serwisie. W raporcie uwzględniono m. in. wyniki badań gemiusTraffic oraz Megapanel PBI/Gemius.
0 1 0 7.03.2005Aukcje WOŚP 2005 podsumowanieW tym roku już po raz piąty Aukcje Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy były wspólną inicjatywą Fundacji WOŚP oraz internetowego serwisu aukcyjnego Allegro.pl. Od początku grudnia 2004 do 14 lutego 2005 pod adresem aukcje.wosp.org.pl można było brać udział w licytacjach, z których dochód w tym roku Fundacja przekaże dotkniętej klęską tsunami Sri Lance.
0 1 0 7.03.2005“Hyundai zwycięża w rankingu niezawodności w Stanach Zjednoczonych”Południowokoreański Hyundai umocnił swoją nową pozycję firmy produkującej samochody wysokiej jakości, po raz pierwszy zajmując czołowe miejsce we wpływowym rankingu najbardziej niezawodnych samochodów jeżdżących po drogach Ameryki. Mercedes-Benz, który kiedyś wyznaczał standardy jakości, zajął ostatnie miejsce.