Grey Worldwide dla Lenor i Vizir Snowflower - Marketing przy Kawie
Grey Worldwide dla Lenor i Vizir Snowflower
  • 0
  • 1
14.03.2005

Grey Worldwide dla Lenor i Vizir Snowflower

Od marca br. Procter & Gamble wprowadza na polski rynek nowy wariant płynu do zmiękczania tkanin Lenor i proszku do prania Vizir, które razem tworzą system produktów o tej samej nucie zapachowej – Snowflower. Nowy system będzie wspierany telewizyjną kampanią reklamową.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56542 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

12 marca 2005

11 marca 2005