Naprawdę „Dla Wymagających” badania kampanii autopromocyjnej Cityboard Media - Marketing przy Kawie
Naprawdę „Dla Wymagających” badania kampanii autopromocyjnej Cityboard Media
  • 0
  • 1
14.03.2005

Naprawdę „Dla Wymagających” badania kampanii autopromocyjnej Cityboard Media

Cityboard Media przeprowadziła w grudniu 2004 r. i styczniu 2005 r. kampanię autopromocyjną „Dla Wymagających”, której celem było przedstawienie zasad, według których pracuje Cityboard Media, planując i realizując kampanie dla swoich klientów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55340 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

12 marca 2005

11 marca 2005