0 1 0 0 0 16.03.2005Przetargi w lutym 2005 – raport Telefonicznej Agencji InformacyjnejTelefoniczna Agencja Informacyjna Sp. z o.o. opracowała kolejny raport, w którym przeanalizowane zostały przetargi ogłoszone w Polsce, w lutym 2005 r. W miesiącu tym zanotowano 18% wzrost zainteresowanie Internetem, jako miejscem publikacji ogłoszeń. Wśród gazet ogólnopolskich najczęstszym miejscem publikacji była Rzeczpospolita, a wśród gazet regionalnych - Trybuna Górnicza.
0 1 0 0 0 16.03.2005Debiutujący Projektanci w Euroregionie PomeraniaStowarzyszenie Inkubator Sztuki Użytkowej organizuje Pierwszy Weekend Mody – Szczecin 2005. Wydarzenie ma charakter międzynarodowego spotkania debiutujących projektantów mody z przedstawicielami firm z branży odzieżowej i odbędzie się pod merytorycznym patronatem Stowarzyszenia Gmin Polskich Euroregionu Pomerania.
0 1 0 0 0 16.03.2005„Wielkie Otwarcie Geant” z TEQUILAPolska15 marca odbyło się uroczyste otwarcie pierwszego hipermarketu Geant w Poznaniu. Teaserową kampanię pod hasłem „Wielkie otwarcie! Nareszcie sklep dla Ciebie” przygotowała i realizuje Agencja marketing services TEQUILAPolska.
0 1 0 0 0 16.03.2005Colgate Sensitive – internetowy serwis produktowyAgencja Interaktywna Pro-Creation www.pro-creation.pl opracowała dla Colgate-Palmolive Poland serwis internetowy wspierający wprowadzenie pasty do zębów Colgate Sensitive na rynek.
0 1 0 0 0 15.03.2005Współpraca „Przekroju” i „Semestru”Tygodnik „Przekrój” i „Magazyn Studentów Semestr” rozpoczęły współpracę redakcyjno-promocyjną.
0 1 0 0 0 15.03.2005Kampania promocyjna bankowości elektronicznejCzas trwania Od 16 marca do 24 kwietnia 2005 roku Promowany produkt Bankowość elektroniczna: System ING BankOnLine Serwis HaloŚląski Pakiet SMS
0 1 0 0 0 15.03.2005Ogólnopolska kampania reklamowa agencji Alec’s Red House.Alec’s Red House rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową w prasie. Wśród wybranych tytułów znajduje się zarówno prasa specjalistyczna, jak i czasopisma skierowane do szerokiego grona odbiorców.
0 1 0 0 0 15.03.2005T-Systems wdroży system SAP w spółce Torfarm S.A.Firmy T-Systems Polska i SAP Polska poinformowały o zawarciu kontraktu ze spółką Torfarm S.A., jednym z wiodących dystrybutorów leków w Polsce, na zakup licencji oprogramowania mySAP Business Suite oraz wdrożenie systemu klasy ERP.
0 1 0 0 0 15.03.2005MMS-owy konkurs agencji Motive i MobiJOY! dla SiemensaZ początkiem marca rozpoczęła się miesięczna kampania promująca telefon komórkowy Siemens SL65. Jej celem jest popularyzacja marki oraz wsparcie sprzedaży produktu. Stanowi jeden z etapów wprowadzenia na rynek polski modelu Siemens SL65. W pracach nad MMS-owym konkursem fotograficznym, organizowanym w ramach kampanii reklamowej dla marki Siemens, brała udział agencja MobiJOY! Mobile Marketing. Za realizację i koordynację działań odpowiada Agencja Reklamowa Motive.
0 1 0 0 0 15.03.2005„Activia Travel” z Euro RSCG 4DFirma Danone zaplanowała program motywacyjny "Activia Travel" trwający od marca do lipca 2005 roku – jego przygotowanie zostało powierzone agencji Euro RSCG 4D. Program skierowany jest zarówno do partnerów handlowych (hurtowni) jak i pracowników firmy Danone odpowiedzialnych za kontakty z hurtowniami, a w szczególności przedstawicieli handlowych i szefów regionów - Area Sales Managers odpowiedzialnych za dystrybucję produktu.