„Rozkoszuj się wiosną” z markami Unilevera
  • 0
  • 1
14.03.2005

„Rozkoszuj się wiosną” z markami Unilevera

11 marca ruszyła akcja „Rozkoszuj się wiosną” dla Knorr, Delikat oraz Hellmann’s – marek należących do koncernu Unilever. W sieciach hipermarketów w całej Polsce oraz w Makro Cash and Carry za zakup określonej ilości produktów promocyjnych klienci otrzymają wiosenne prezenty.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53945 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

14 marca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.03.2005

RMF FM rośnie w dużych miastach

Ostatnie wyniki słuchalności realizowane przez SMG/KRC A Millward Brown Company wskazują, że najpopularniejsza polska stacja radiowa wzmacnia swoją pozycję w najbardziej konkurencyjnej radiowej grupie docelowej słuchaczy w wieku 25-39 w dużych miastach powyżej 100 tys. mieszkańców. Głównie do tej grupy swój program kierują komercyjne stacje ogólnopolskie i większość rozgłośni należących do sieci radiowych. To także najbardziej atrakcyjna dla reklamodawców grupa konsumentów.