0 1 15.03.2005Współpraca „Przekroju” i „Semestru”firmy TweetTygodnik „Przekrój” i „Magazyn Studentów Semestr” rozpoczęły współpracę redakcyjno-promocyjną.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53441 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 15.03.2005Mobilność Polaków...czyli parę słów o wędrówkach rodaków za chlebemDużo się mówi o rosnącej mobilności naszego społeczeństwa, które ze względu na zmiany na rynku pracy, czynniki ekonomiczne czy demograficzne, staje się coraz mniej przywiązane do rodzinnego domu. Czy funkcjonuje u nas model amerykański, w którym wielokrotne przeprowadzki związane ze zmianą miejsce zatrudnienia są ogólno przyjętym standardem?
0 1 0 0 0 15.03.2005Pierwsze urodziny 4fun.tvTelewizja rozrywkowa 4fun.tv podsumowuje pierwszy rok funkcjonowania. W tym czasie zdobyła 20% rynku stacji młodzieżowych.
0 1 0 0 0 15.03.2005RMF FM Patronem Medialnym Tour de PolognePrzez najbliższe 4 lata Radio RMF FM będzie patronem medialnym Tour de Pologne - najbardziej prestiżowej polskiej imprezy sportowej. Ten najważniejszy wyścig kolarski w Polsce po raz 62. odbędzie się w dniach 12-18 września 2005 roku na trasie pomiędzy Trójmiastem a Karpaczem. Tour de Pologne jako jedyna impreza w Polsce weszła do elitarnego grona wyścigów UCI ProTour, do którego między innymi należą tak prestiżowe starty jak Tour de France, Giro d'Italia czy Vuelta a Espana.
0 1 0 0 0 15.03.2005Nowy klient agencji IMR-advertisingDo grona Klientów agencji IMR-advertising dołączyła firma MacKar. Budżet powierzony agencji IMR-advertising zostanie przede wszystkim wykorzystany na działania media relations, które będą prowadzone wśród dziennikarzy pism kobiecych, poradnikowych, a także w regionalnych dodatkach zdrowotnych. Działania będą dotyczyły całej serii Skarb Matki, w której skład wchodzi 16 produktów do pielęgnacji dziecięcej skóry.