Colgate Sensitive – internetowy serwis produktowy - Marketing przy Kawie
Colgate Sensitive – internetowy serwis produktowy
  • 0
  • 1
16.03.2005

Colgate Sensitive – internetowy serwis produktowy

Agencja Interaktywna Pro-Creation www.pro-creation.pl opracowała dla Colgate-Palmolive Poland serwis internetowy wspierający wprowadzenie pasty do zębów Colgate Sensitive na rynek.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55503 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

15 marca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.03.2005

RMF FM Patronem Medialnym Tour de Pologne

Przez najbliższe 4 lata Radio RMF FM będzie patronem medialnym Tour de Pologne - najbardziej prestiżowej polskiej imprezy sportowej. Ten najważniejszy wyścig kolarski w Polsce po raz 62. odbędzie się w dniach 12-18 września 2005 roku na trasie pomiędzy Trójmiastem a Karpaczem. Tour de Pologne jako jedyna impreza w Polsce weszła do elitarnego grona wyścigów UCI ProTour, do którego między innymi należą tak prestiżowe starty jak Tour de France, Giro d'Italia czy Vuelta a Espana.