0 1 0 0 0 23.03.2005INTERIA.PL dla PrymatuPortal INTERIA.PL zapewnia kompleksową obsługę webmastersko-internetową firmy Prymat, lidera na rodzimym rynku przypraw jednorodnych, mieszanek przyprawowych i przypraw uniwersalnych.
0 1 0 0 0 23.03.2005IQ Marketing dla PhilipsPod hasłem „Telewizor to nie wszystko” 25 marca 2005 rozpocznie się promocja konsumencka czterech modeli telewizorów Philips 29’’.
0 1 0 0 0 22.03.2005Jest IMPREZA do wygrania!„Jest Impreza do wygrania!” to hasło nowej ogólnopolskiej kampanii promocyjnej letnich opon Pirelli. Kampania rusza pod koniec marca 2005 i potrwa 2 miesiące. Jej celem jest zwiększenie sprzedaży opon Pirelli na polskim rynku.
0 1 0 0 0 22.03.2005Partnerstwo Fleishman-Hillard i MBP Consulting na terenie Chin i Hong KonguFleishman-Hillard oraz MBP Consulting Limited LLC ogłosiły zawarcie strategicznego partnerstwa, które ma na celu pomoc klientom w zakresie międzynarodowego handlu i inwestycji na terenie Chin i Hong Kongu. Sojusz będzie wykorzystywał zasoby i doświadczenie obu firm w obszarze government relations, public affairs oraz public relations.
0 1 0 0 0 22.03.2005Euro RSCG Warsaw dla Simplus TeamEuro RSCG Warsaw przygotowało kolejną edycję multimedialnej kampanii reklamowej Simplus Team w telewizji, prasie, radiu, Internecie, na Outdoorze i na materiałach BTL.
0 1 0 0 0 22.03.2005Szukają ludzi a nie twarzyWiele spośród firm castingowych oferuje swoim klientom własne bazy zawierające zdjęcia odwiedzających je osób. Krakowska firma PROFILMEDIA poszła o krok dalej i zaoferowała produkt, którego innowacyjność już teraz docenia wymagający rynek branży mediów. Produktem tym jest Bank Ludzi.
0 1 0 0 0 22.03.2005Mix autobusów i citylightów AMS dla ChiquityW marcu 2005 r. AMS realizuje drugą już kampanię z wykorzystaniem mixu powierzchni reklamowych na autobusach oraz na citylightach. Tym razem klientem AMS jest Chiquita promująca banany pod hasłem „Ugryź więcej z życia – obudź swój tropikalny nastrój”.
0 1 0 0 0 22.03.2005Konferencja Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i OpiniiW marcu odbyła się kolejna Ekspedycja Badawcza. Konferencja, która zgromadziła ponad sto osób badaczy i marketerów. Po ubiegłorocznym poszukiwaniu insight’ów badacze wyruszyli w poszukiwaniu trendów.
0 1 0 0 0 22.03.2005Gadu-Gadu dla studentówKomunikator Gadu-Gadu objął patronat medialny nad ogólnopolskim Konkursem Wiedzy Ekonomicznej organizowanym przez Stowarzyszenie Studenckie „Wiggor”.
0 1 0 0 0 21.03.2005Fleishman-Hillard dla Qualcomm Wireless Business Solutions EuropeAgencja Fleishman-Hillard rozpoczęła w Polsce współpracę w zakresie public relations z QUALCOMM Wireless Business Solutions Europe (QWBSE). Firma QUALCOMM WBSE jest największym na świecie dostawcą systemów łączności mobilnej dla firm logistycznych i transportowych. Firma jest częścią amerykańskiego giganta telekomunikacyjnego znanego m. in. z opracowania technologii cyfrowej CDMA.