0 1 0 0 0 21.03.2005Azoty w agencji OPCOM.plPowstała nowa witryna Zakładów Azotowych Puławy, czołowego gracza polskiej branży chemicznej. Firma zmienia swój internetowy wizerunek przed planowanym, w połowie roku, wejściem na giełdę.
0 1 0 0 0 21.03.2005ESTIMAGE obsługuje nadejście WIOSNYDziś jest 21 dzień marca, a to oznacza, że oficjalnie zakończył się okres długich wieczorów, niskich temperatur i opadów śniegu. Na ten dzień, dla wszystkich znużonych zimową aurą i oczekujących przyjścia ciepła i radości agencja Estimage PR przygotowała coś specjalnego. Tym razem będzie to symboliczny „promyk słońca”.
0 1 0 0 0 21.03.2005Firma On Board PR podpisała umowę z US PharmaciaW marcu b.r. firma On Board PR podpisała umowę z US Pharmacia, liderem polskiego rynku leków OTC. W ramach umowy konsultanci On Board PR zajmują się realizacją trzeciej edycji Ogólnopolskiej Kampanii Edukacyjnej Zdrowe Zatoki prowadzonej pod patronatem Ibuprom Zdrowe Zatoki.
0 1 0 0 0 21.03.2005Owocowy twist BakomyPod hasłem „Owocowy smak życia” rozpoczęła się przygotowana przez DEMO Effective Launching i dział marketingu Bakomy kampania reklamowa jogurtów do picia Twist. Kampania informuje o wprowadzeniu na rynek nowej wersji Twista - w opakowaniu butelkowym (dotychczas był to karton na zakrętkę).
0 1 0 0 0 21.03.2005Nowy design serwisu www.zasada-rowery.plNowoczesny design, subtelna kolorystyka, logiczny podział gwarantujący łatwy dostęp do wyszukiwanych treści to nowy look strony internetowej Zasada Rowery. Wprowadzona zmiana to kolejny krok w budowaniu wizerunku firmy przyjaznej klientom.
0 1 0 0 0 21.03.2005Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce – Browary Polskie – wyróżnionyZwiązek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce – Browary Polskie otrzymał wyróżnienie w konkursie Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego „Zarządzanie na dobre”. Nagroda została przyznana za zorganizowaną już po raz drugi kampanię społeczną Alkohol – nieletnim dostęp wzbroniony! Celem działań podejmowanych w ramach kampanii jest zmniejszenie zjawiska sprzedaży alkoholu nieletnim.
0 1 0 0 0 21.03.2005Parkuj z głowąPrzed zbliżającymi się Świętami Wielkiej Nocy, Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji postanowiło przypomnieć o problemie zajmowania przez sprawnych kierowców miejsc parkingowych przeznaczonych dla niepełnosprawnych. Celem prowadzonej już po raz drugi Kampanii Parkingowej „Czy naprawdę chciałbyś być na naszym miejscu?” jest zwiększanie kultury pełnosprawnych kierowców oraz uświadomienie im, że tzw. koperty są przeznaczone wyłącznie dla osób niepełnosprawnych, a bezmyślne ich zajmowanie bardzo utrudnia tym osobom życie.
0 1 0 0 0 21.03.2005PRO Media House i Dagomed celują w nadwagęNowym klientem domu mediowego PRO Media House został Dagomed-Pharma Sp. z o.o., producent środka wspomagającego odchudzanie Fito Slim Forte.
0 1 0 0 0 21.03.2005Bezprecedensowo wysokie wyniki sprzedaży “Gazety Prawnej”W styczniu 2005 roku “Gazeta Prawna” (Grupa Wydawnicza INFOR S.A.) osiągnęła najwyższą wysokość sprzedaży w historii – wynika z najnowszego raportu Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Wynik 106 668 egzemplarzy jest o ponad 8 procent lepszy od ubiegłorocznego.
0 1 0 0 0 21.03.2005Na Jedwabnym Szlaku z Renault Trucks AdventureJuż 2 kwietnia osiem ciężarówek Renault Trucks wyruszy śladami Marco Polo, by połączyć dwie stolice jedwabiu — Lyon i Pekin. Tym samym rozpocznie się ekspedycja Renault Trucks ‘Jedwabny Szlak’ - pierwsza część z serii Renault Trucks Adventure. Jedwabny Szlak zawsze zbliżał ludzi i zacierał różnice ponad granicami krajów. Renault Trucks, ze swoją skutecznością, innowacyjnością i zapałem, chce wpisać się w tę tradycję.