Drugi dotyk Piaru
  • 0
  • 1
31.03.2005

Drugi dotyk Piaru

Pojawił się drugi numer magazynu „Piar.pl”, a w nim nowy dział „Barometr PR” oraz dodatek „PR Nauka”. Specjalnie dla polskich czytelników brytyjską branżę PR zaprezentowała na łamach „Piar.pl” redaktor naczelna magazynu PRWeek, Kate Nicholas. Stałym elementem pisma jest już Analiza. Tym razem pod hasłem „Operacja: wizerunek” zbadano reakcje firm w Polsce na zaistniałe sytuacje kryzysowe. Pierwszy w Polsce magazyn zajmujący się tematyką PR jest w sprzedaży on-line na stronach www.piar.pl oraz w Empikach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 marca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.03.2005

Nektar pełen zdrowia – Multiwitamina Clippo Źródło Witamin

Z końcem marca Aronia S.A., producent soków nektarów i napojów z Łęczycy, wzbogaciła portfolio produktów Clippo Źródło Witamin o nowy nektar - Multiwitamina Clippo Źródło Witamin. Nowy produkt jest propozycją dla osób dbających o zdrowie – został wzbogacony w dziesięć witamin oraz błonnik. Za kreację kartonika i realizację działań promocyjnych odpowiada agencja Albedo Marketing z Poznania.