Euro RSCG Warsaw dla Peugeot - Kampania „Rajd Młodych”
  • 0
  • 1
31.03.2005

Euro RSCG Warsaw dla Peugeot – Kampania „Rajd Młodych”

Peugeot Polska organizuje już po raz szósty akcję pod hasłem„RAJD MŁODYCH” wyszukiwania młodych, utalentowanych kierowców. Celem akcji jest popularyzacja sportu samochodowego, podnoszenie bezpieczeństwa w ruchu drogowym oraz ułatwienie najlepszym rozpoczęcia startów w imprezach rajdowych. Dotychczas wzięło już w nich udział wielu młodych ludzi, których marzeniem są profesjonalne rajdy samochodowe.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 marca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.03.2005

Nektar pełen zdrowia – Multiwitamina Clippo Źródło Witamin

Z końcem marca Aronia S.A., producent soków nektarów i napojów z Łęczycy, wzbogaciła portfolio produktów Clippo Źródło Witamin o nowy nektar - Multiwitamina Clippo Źródło Witamin. Nowy produkt jest propozycją dla osób dbających o zdrowie – został wzbogacony w dziesięć witamin oraz błonnik. Za kreację kartonika i realizację działań promocyjnych odpowiada agencja Albedo Marketing z Poznania.