Największa wydawnicza akcja promocyjna 2005
  • 0
  • 1
11.04.2005

Największa wydawnicza akcja promocyjna 2005

15 kwietnia rusza największa akcja promocyjna w historii Wydawnictwa Pascal i jednocześnie roku 2005 na rynku wydawniczym w Polsce – konkurs „Wygraj wakacje marzeń”. W 250 000 przewodników Pascala znajduje się kupon konkursowy, umożliwiający wygrywanie raz w miesiącu atrakcyjnych nagród (wycieczki, rowery, aparaty fotograficzne) oraz zdobycie w finale, 4 listopada 2005 r., „wycieczki marzeń” i samochodu Skoda Fabia Combi. Łączna wartość nagród wynosi ponad 100 000 zł, a wartość rynkowa kampanii reklamowych to niemal 2 500 000 zł.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54896 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 kwietnia 2005

6 kwietnia 2005