„Nabiał wzmocni Twoje kości i poczucie godności” – druga odsłona kampanii promującej produkty mleczne
  • 0
  • 1
11.04.2005

„Nabiał wzmocni Twoje kości i poczucie godności” – druga odsłona kampanii promującej produkty mleczne

Rozpoczęła się druga odsłona kampanii reklamowej promującej spożywanie produktów mlecznych, przygotowana na zlecenie Agencji Rynku Rolnego przez Euro RSCG Warsaw oraz Euro RSCG 4D. W nowym spocie pod hasłem „Kurtka” po raz kolejny zwycięża pomysłowość dzieci i umiejętność odnalezienia się w niezręcznej sytuacji. Postacią inspirującą dzieci do poszukiwania twórczych rozwiązań i radzenia sobie w nieporęcznych sytuacjach, jest ponownie, znany już z pierwszej odsłony kampanii, Mlekosław.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 kwietnia 2005

6 kwietnia 2005