0 1 0 0 0 13.04.2005Bankier.pl z SAREBankier.pl, jeden z największych polskich portali finansowych dołączył do grona użytkowników SARE – pierwszego polskiego narzędzia do e-mail marketingu funkcjonującego w modelu ASP. Celem współpracy pomiędzy firmami jest podniesienie jakości komunikacji z odbiorcami portalu i reklamodawcami.
0 1 0 0 0 13.04.2005Cezex dla Klubu Twórców ReklamyFirma Cezex – największy polski dystrybutor papieru, wspiera Festiwal Reklamy KTR, którego organizatorem jest Klub Twórców Reklamy oraz Stowarzyszenie Agencji Reklamowych w Polsce.
0 1 0 0 0 13.04.2005Psychologia na usługach reklamyStudenckie Koło Naukowe Psychologii Ekonomicznej Moderator przy Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, wraz z agencją reklamową Publicis oraz domem mediowym OMD, organizują Dni Reklamy. Impreza, która odbędzie się w dniach 15 – 16 kwietnia br. na Wydziale Psychologii UW, skierowana jest nie tylko do studentów psychologii, ale do wszystkich młodych ludzi zainteresowanych pracą w branży reklamowej.
0 1 0 0 0 13.04.2005Nova Communications Group pozyskała inwestora finansowego do swojej spółki informatycznej11 kwietnia 2005 r Nova Communications Group, zawarł umowę z giełdowym funduszem inwestycyjnym MCI Management S.A., na mocy której MCI zainwestuje kwotę 2,5 mln zł w należącą do Nova CG spółkę informatyczną Comtica. Pozyskane środki Comtica przeznaczy na dalszy rozwój oferty oraz zintensyfikowanie sprzedaży usług w Polsce, w Europie i na świecie.
0 1 0 0 0 12.04.2005Experience Special Edition with Novika29 kwietnia rusza specjalna edycja cyklu imprez Experience pod hasłem: Experience Special Edition with Novika. Głównym celem tego nowego cyklu jest promocja drinków Smirnoff Ice oraz wzmocnienie wizerunku marki Smirnoff Ice, jako produktu bezpośrednio związanego z kulturą klubową i zabawą.
0 1 0 0 0 12.04.2005Na wiosnę „Zmień baterie na GP”GP Battery (Poland) rozpoczyna działania reklamowe pod hasłem „Zmień baterie na lepsze”. Celem kampanii jest przypomnienie konsumentom marki GP i pokazanie wszechstronności zastosowań baterii. Działania rozpoczynające się 11 kwietnia to część strategii GP, której celem handlowym jest wzrost sprzedaży baterii alkalicznej i osiągnięcie pozycji na rynku baterii zbliżonej do tej, jaką GP zajmuje na rynku akumulatorów i ładowarek. Dodatkowo kampania ma podkreślać wysoką jakość produktów GP.
0 1 0 0 0 12.04.2005Estimage PR dba o De’LonghiWraz z pierwszym dniem wiosny do grona klientów agencji Estimage PR dołączyła marka De’Longhi – symbolizująca włoskiego lidera w produkcji urządzeń z segmentu tzw. małego AGD. Nowy klient Estimage PR należy do ścisłej czołówki pod względem sprzedaży na polskim rynku.
0 1 0 0 0 12.04.2005Sensors Public Relations dla Volvo Auto PolskaZ dniem 1 kwietnia br. Sensors Public Relations rozpoczęła współpracę z Volvo Auto Polska. Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę działań public relations firmy, a w szczególności za prowadzenie Biura Prasowego Volvo Auto Polska i doradztwo w obszarze komunikacji wewnętrznej.
0 1 0 0 0 12.04.2005Nowy raport PentoraInstytut Pentor opublikował raport: "Moda, marki, trendy. Rynek odzieżowy w Polsce." Pokazuje on, jak lubimy się ubierać, jak kupujemy ubrania oraz ile rocznie wydajemy na stroje.
0 1 0 0 0 12.04.2005Nagroda ADDY Award dla JanmediaSerwis www.josephkahn.com będący wynikiem pracy wrocławskiego i waszyngtońskiego oddziału Janmedia został nagrodzony statuetką ADDY Award.