Na wiosnę „Zmień baterie na GP”
  • 0
  • 1
12.04.2005

Na wiosnę „Zmień baterie na GP”

GP Battery (Poland) rozpoczyna działania reklamowe pod hasłem „Zmień baterie na lepsze”. Celem kampanii jest przypomnienie konsumentom marki GP i pokazanie wszechstronności zastosowań baterii. Działania rozpoczynające się 11 kwietnia to część strategii GP, której celem handlowym jest wzrost sprzedaży baterii alkalicznej i osiągnięcie pozycji na rynku baterii zbliżonej do tej, jaką GP zajmuje na rynku akumulatorów i ładowarek. Dodatkowo kampania ma podkreślać wysoką jakość produktów GP.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54844 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 kwietnia 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.04.2005

Studio DN dla piekarni

STUDIO DN wygrało przetarg na restylizację opakowań Nowakowski Piekarnie. Do przetargu przystąpiły 4 firmy. Celem prac było stworzenie systemu opakowań dla wszystkich produktów sprzedawanych pod wspólną marką „Nowakowski” oraz odświeżenie wizerunku i podniesienie atrakcyjności opakowań. Docelowo zaprojektowanych zostanie 20 produktów, których opakowania zostaną stworzone w ramach spójnego, czytelnego systemu zaproponowanego przez STUDIO DN.