Sensors Public Relations dla Volvo Auto Polska
  • 0
  • 1
12.04.2005

Sensors Public Relations dla Volvo Auto Polska

Z dniem 1 kwietnia br. Sensors Public Relations rozpoczęła współpracę z Volvo Auto Polska. Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę działań public relations firmy, a w szczególności za prowadzenie Biura Prasowego Volvo Auto Polska i doradztwo w obszarze komunikacji wewnętrznej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54839 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

11 kwietnia 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.04.2005

Studio DN dla piekarni

STUDIO DN wygrało przetarg na restylizację opakowań Nowakowski Piekarnie. Do przetargu przystąpiły 4 firmy. Celem prac było stworzenie systemu opakowań dla wszystkich produktów sprzedawanych pod wspólną marką „Nowakowski” oraz odświeżenie wizerunku i podniesienie atrakcyjności opakowań. Docelowo zaprojektowanych zostanie 20 produktów, których opakowania zostaną stworzone w ramach spójnego, czytelnego systemu zaproponowanego przez STUDIO DN.