Experience Special Edition with Novika
  • 0
  • 1
12.04.2005

Experience Special Edition with Novika

29 kwietnia rusza specjalna edycja cyklu imprez Experience pod hasłem: Experience Special Edition with Novika. Głównym celem tego nowego cyklu jest promocja drinków Smirnoff Ice oraz wzmocnienie wizerunku marki Smirnoff Ice, jako produktu bezpośrednio związanego z kulturą klubową i zabawą.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52883 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 kwietnia 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.04.2005

Studio DN dla piekarni

STUDIO DN wygrało przetarg na restylizację opakowań Nowakowski Piekarnie. Do przetargu przystąpiły 4 firmy. Celem prac było stworzenie systemu opakowań dla wszystkich produktów sprzedawanych pod wspólną marką „Nowakowski” oraz odświeżenie wizerunku i podniesienie atrakcyjności opakowań. Docelowo zaprojektowanych zostanie 20 produktów, których opakowania zostaną stworzone w ramach spójnego, czytelnego systemu zaproponowanego przez STUDIO DN.